D-231-ZK D-234-ZK

D-233-ZK: Piaggio C38

D-233-ZK Op deze pagina vind je alle informatie over D–233–ZK, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met D-233-ZK?

infoverkopentools

Specificaties van de D-233-ZK

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-233-ZK, D–233–ZK, D 233 ZK (gespeld: Dirk Twee Drie Drie Zaandam Karel)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-10-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-05-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D233ZK

21-05-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
21-05-2011 Eerste toelating
25-10-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-233-ZK

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D233ZK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 233 ZK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D233ZK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D233ZK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-233-ZK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D233ZK uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 23-DZK-3, een Aprilia Custom 50 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-233-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–233–ZK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-233-ZK, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: D-133-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  3. Verandering op plek 2: D-333-ZK, een Peugeot Elystar bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: D-223-ZK, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-243-ZK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-232-ZK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-234-ZK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-233-XK, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-233-ZJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-233-ZL, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D233ZK omdraait krijg je KZ332D, een witte Hyundai Ioniq personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, Z en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, Z en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 3 en 3 in D233ZK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DZK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-05-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. 05-DDS-2: Baotian Bt50qt-9
  2. D-010-VF: Kymco Like
  3. D-066-ZL: Piaggio C38
  4. D-131-ZF: Sym Xs50qt
  5. D-189-XN: Sym Av05w
  6. D-245-ZF: Piaggio C25
  7. D-286-ZG: Sym Fw05a
  8. D-374-ZK: Sym Xs50qt-2
  9. D-454-ZR: Znen Zn50qt-e.25
  10. D-473-VJ: Peugeot Vclic
  11. D-514-XK: Piaggio C38
  12. D-534-VL: Lintex Ht50qt-29a
  13. D-623-ZK: Piaggio C25
  14. D-724-SG: Fosti Ft50qt-e
  15. D-729-VN: Kymco Agility50
  16. D-858-ZF: Piaggio C38
  17. F-035-BD: Edwards Sc-153
  18. F-128-BF: Agm Retro extra
  19. F-163-BF: Lintex Ht50qt-39
  20. F-394-BD: Piaggio C38
  21. F-422-BD: Piaggio C38
  22. F-489-BF: Santini Firenze
  23. F-742-BF: Piaggio C25
  24. F-743-BF: Agm Retro Extra
  25. F-757-BF: Santini San remo
  26. F-777-BG: Nicom Nicom
  27. F-821-BF: Yamaha Xf50
  28. F-890-BD: Znen Zn50qt-hs
  29. F-908-BD: Rover bikes Rover fun
  30. F-931-BG: Piaggio C38

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.154 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.