D-269-NP D-271-NP

D-270-NP: Piaggio C38

D-270-NP Op deze pagina vind je alle informatie over D–270–NP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-270-NP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-270-NP

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D270NP) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-270-NP, D–270–NP, D 270 NP (gespeld: Dirk Twee Zeven Nul Nico Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-09-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D270NP

12-04-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
12-04-2010 Eerste toelating
12-09-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-270-NP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D270NP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 270 NP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D270NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D270NP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-270-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–270–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-270-NP, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-170-NP, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-370-NP, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-260-NP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-280-NP, een Solex 3800 bromfiets uit 1968.
  6. Verandering op plek 4: D-271-NP, een Baotian Bt49qt-11 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-270-LP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-270-PP, een Viraggio Sensa bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-270-NN, een Yamaha Yn50f bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-270-NR, een Pmi Vigo bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–270–NP makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N en P kun je diana-aap maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 7 en 0 met diana-aap te combineren.

Achterstevoren

Als je D270NP omdraait krijg je PN072D, een zwarte Ford Fiesta personenauto uit 2010.

Meer kentekens met D, N en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 7 en 0 in D270NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-04-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-009-NR: Yamaha Aerox
  2. D-013-NS: Sonik Yhxte
  3. D-069-NN: Sym Xs50qt-2
  4. D-190-LJ: Yiying Yy7qtd-25
  5. D-216-NP: Piaggio C44
  6. D-222-NJ: Kymco Super8 50
  7. D-299-JJ: Znen Zn50qt-f.25
  8. D-324-NP: Skyteam 04
  9. D-334-GH: Rover bikes Rover classic
  10. D-420-KZ: Piaggio C44
  11. D-421-NN: Piaggio C44
  12. D-461-KZ: Piaggio C38
  13. D-586-LX: Kymco Agility 50
  14. D-606-BS: Keeway Matrix
  15. D-640-LB: Peugeot Vclic
  16. D-666-LJ: Berini 25 sixties
  17. D-666-LS: Znen Zn50qt-e.25
  18. D-715-NP: Peugeot Speedfight
  19. D-741-NN: Baotian Bt49qt-21
  20. D-744-NN: Killerbee Ht50qt-29a
  21. D-790-JL: Qwic Emoto lite
  22. D-823-NK: Piaggio C38
  23. D-835-NR: Znen Zn50qt-e.25
  24. D-862-NN: Microcar M.go
  25. D-891-KX: Derbi Boulevard 50
  26. D-965-NN: Sym Hu05w
  27. D-967-KL: Carsa motor servicio S
  28. D-986-NP: Agm Touring
  29. D-997-NK: Yiying 25 sixties
  30. FT-474-G: Peugeot B1

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.