D-305-GB D-308-GB

D-307-GB: Piaggio C38

D-307-GB Op deze pagina vind je alle informatie over D–307–GB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-307-GB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-307-GB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-307-GB, D–307–GB, D 307 GB (gespeld: Dirk Drie Nul Zeven Gerard Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D307GB

13-06-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
13-06-2009 Eerste toelating
07-07-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
11-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 104 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-307-GB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D307GB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 307 GB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D307GB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D307GB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-307-GB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D307GB uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 30-DGB-7, een Peugeot S1 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DG-307-B, een Sparta Sport 2v bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-307-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–307–GB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-307-GB, een Sym Ay05w bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-207-GB, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-407-GB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-317-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-306-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-308-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-307-BB, een Tomos A3 bromfiets uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: D-307-HB, een Fosti Ft50qt-e3.25 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: D-307-GD, een Yamaha 70 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, G en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 0 en 7 in D307GB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-002-DV: Sym Hu05w
  2. D-041-FZ: Aprilia Tf
  3. D-092-BT: Kymco Agility50
  4. D-117-FX: Piaggio C38
  5. D-275-FZ: Benzhou Yy50qt-24
  6. D-276-DF: Peugeot Fight
  7. D-321-FR: Piaggio C38
  8. D-354-FJ: Peugeot Vivacity
  9. D-423-FT: Peugeot Speedfight
  10. D-471-FZ: Sym Aw05w
  11. D-499-FZ: Santini San remo
  12. D-525-GB: Fosti Ft50qt-e.25
  13. D-544-FB: Tisong Swift
  14. D-560-GB: Fosti Ft50qt-e.25
  15. D-562-DV: Sym Xs50qt
  16. D-582-FZ: Agm V641
  17. D-622-FK: Fosti Ft50qt-e.25
  18. D-623-FX: Fosti Ft50qt-e.25
  19. D-660-FL: Tomos A3
  20. D-678-FP: Peugeot Speedfight
  21. D-710-BK: Sym Hu05w
  22. D-845-DS: Kymco Agility 50
  23. D-862-FZ: Znen Zn50qt-e3.25
  24. D-872-FN: Znen Zn50qt-b
  25. D-876-FX: Znen Zn50qt-b
  26. FL-178-S: Benzhou 50retro
  27. FP-212-L: Yamaha Xf50
  28. FT-169-F: Peugeot Vivacity
  29. FV-446-T: Benzhou 50retro
  30. FZ-250-N: Znen Zn50qt-e

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.154 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.