D-361-GP D-365-GP

D-364-GP: Piaggio C38

D-364-GP Op deze pagina vind je alle informatie over D–364–GP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-364-GP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-364-GP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-364-GP, D–364–GP, D 364 GP (gespeld: Dirk Drie Zes Vier Gerard Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*19
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D364GP

24-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
24-06-2010 Eerste toelating
17-04-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 103 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-364-GP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D364GP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 364 GP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D364GP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D364GP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-364-GP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D364GP uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 36-DGP-4, een Mobylette - bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 9: DG-364-P, een Gilera Eco bromfiets uit 1987.
  3. Sidecode 10: D-364-GP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–364–GP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-364-GP, een Benzhou 25 sixties bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-164-GP, een Viraggio Sensa bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-564-GP, een Agm V641 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-354-GP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-374-GP, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-363-GP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-365-GP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-364-FP, een Beta Bs4 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: D-364-HP, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-364-GL, een Tante paula Es07 bromfiets uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: D-364-GR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D364GP omdraait krijg je PG463D, een grijze Alfa romeo Giulia personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, G en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 6 en 4 in D364GP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-009-RF: Znen Zn50qt-hs
  2. D-053-PR: Piaggio C25
  3. D-085-RL: Yamaha Cs50z
  4. D-095-PT: Lintex Ht50qt-39
  5. D-209-RK: Beeline Papillon
  6. D-230-RK: Tomos Quadro E-start
  7. D-262-PV: Iico Florence
  8. D-276-RJ: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-283-PV: Iico Florence
  10. D-296-JT: Benzhou 50retro
  11. D-318-RF: Piaggio C38
  12. D-348-RD: Sym Xs50qt-2
  13. D-359-PS: Peugeot Vclic
  14. D-370-NN: Iico Florence
  15. D-416-PS: Sachs bike Electra De luxe
  16. D-444-KZ: Piaggio C38
  17. D-484-PD: Tomos Luxe
  18. D-503-ND: Piaggio C38
  19. D-579-HP: Piaggio C38
  20. D-582-RK: Sym Ad05w
  21. D-597-RD: Znen Zn50qt-hs
  22. D-672-RH: Yamaha Xf50
  23. D-683-PV: Piaggio C38
  24. D-760-NV: Peugeot Ludix
  25. D-787-KV: Zedka Rebel49
  26. D-853-RK: Scooterking Cruiser
  27. D-875-RB: Znen Zn50qt-hs
  28. D-929-PR: Piaggio C25
  29. D-952-RF: Piaggio C38
  30. D-978-PN: Znen Zn50qt-b

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.662 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.