D-473-PF D-477-PF

D-476-PF: Piaggio C38

D-476-PF Op deze pagina vind je alle informatie over D–476–PF, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-476-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-476-PF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-476-PF, D–476–PF, D 476 PF (gespeld: Dirk Vier Zeven Zes Pieter Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D476PF

12-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
12-05-2010 Eerste toelating
12-05-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-476-PF

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D476PF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 476 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D476PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D476PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-476-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D476PF uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 47-DPF-6, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-476-PF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–476–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-476-PF, een Agm V641 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-376-PF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-576-PF, een Tomos A3 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-466-PF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-486-PF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-475-PF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-477-PF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-476-NF, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-476-RF, een Vom Bella milano bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-476-PD, een Tomos A3 bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-476-PG, een Znen F7 50s bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D476PF omdraait krijg je FP674D, een Kymco Grand dink 50 bromfiets uit 2008.

Meer kentekens met D, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7 en 6 in D476PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

12-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-031-PH: Agm V641
  2. D-032-JR: Sym Hu05w
  3. D-046-PD: Qj Race
  4. D-082-NH: Gilera C27
  5. D-128-PF: Rover bikes Havana
  6. D-134-PB: Piaggio C44
  7. D-153-PH: Piaggio C38
  8. D-244-PG: Peugeot Ludix
  9. D-385-PH: Sym Hu05w
  10. D-396-PH: Znen Zn50qt-e3.25
  11. D-497-PG: Microcar M.go
  12. D-508-PG: Kymco Like
  13. D-640-PG: Agm V641
  14. D-682-PD: Fosti Ft50qt-e.25
  15. D-690-PB: Sachs bike Electra De luxe
  16. D-702-LV: Sym Xs50qt
  17. D-762-ND: Aprilia Te
  18. D-768-PF: Tomos A3
  19. D-768-PG: Piaggio C38
  20. D-809-PG: Piaggio C25
  21. D-860-PF: Aprilia Tf
  22. D-887-PD: Peugeot Vivacity
  23. D-912-NJ: Piaggio C38
  24. D-918-PG: Tomos A3
  25. D-961-PD: Kymco Sento
  26. D-976-DZ: Sym Ay05w
  27. D-989-PF: Piaggio C25
  28. FV-773-T: Pico scooters -pico
  29. FV-879-N: Yamaha Cs50m
  30. FZ-399-F: Zhongneng Zn50qt-e.25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.