D-476-XK D-478-XK

D-477-XK: Piaggio C38

D-477-XK Op deze pagina vind je alle informatie over D–477–XK, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-477-XK?

infoverkopentools

Specificaties van de D-477-XK

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-477-XK, D–477–XK, D 477 XK (gespeld: Dirk Vier Zeven Zeven Xantippe Karel)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-10-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-03-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-03-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de D477XK

23-03-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
23-03-2011 Eerste toelating
03-10-2012 Vorige aanvang tenaamstelling
20-10-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-477-XK

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D477XK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 477 XK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D477XK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D477XK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-477-XK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D477XK uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 47-DXK-7, een Rieju Rs2 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DX-477-K, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-477-XK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–477–XK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-477-XK, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  2. Verandering op plek 2: D-377-XK, een Beta Bs4 bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: D-577-XK, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-467-XK, een Turbho Rx-50 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-487-XK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-476-XK, een Piaggio C80 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: D-478-XK, een Aprilia Sb bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-477-VK, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-477-ZK, een Yamasaki Ym50qt-c4 bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-477-XJ, een Sym Hu05w bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: D-477-XL, een Capri Cl bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D477XK omdraait krijg je KX774D, een rode Toyota Aygo personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, X en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7 en 7 in D477XK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-03-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-016-XX: Tp Tpgs-408
  2. D-114-VH: Kymco Agility 50
  3. D-136-XS: Baotian Bt49qt-9s
  4. D-155-RT: Sym Xs50qt
  5. D-159-XV: Peugeot Vclic
  6. D-171-XT: Sym Fw05a
  7. D-238-TG: Berini Dolcevita 50
  8. D-239-HT: Sym Hu05w
  9. D-340-XS: Sym Az05w
  10. D-349-RN: Killerbee Custom
  11. D-354-XV: Agm Vintage
  12. D-363-RX: Agm Retro Extra
  13. D-365-XV: Kreidler Rmc-e 50
  14. D-426-XR: Peugeot Tweet
  15. D-429-TR: Fosti Ft50qt-e.25
  16. D-470-PJ: Kymco Super8 50
  17. D-473-NN: Kymco Agility 50
  18. D-518-XK: Piaggio C25
  19. D-527-XT: Iico Forte
  20. D-553-XR: Peugeot Speedfight
  21. D-590-VL: Agm Star 50
  22. D-597-XS: Peugeot Speedfight
  23. D-622-XT: Microcar M.go
  24. D-691-VX: Vom Bella milano
  25. D-749-VH: Piaggio C25
  26. D-783-XT: Lingben Gr50qt-34
  27. D-799-XS: Baotian Bt49qt-20b2
  28. D-824-XL: Kymco Agility 50
  29. D-852-XS: Fosti Ft50qt-e
  30. D-946-VP: Sym Ad05w

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.