D-500-LD D-504-LD

D-501-LD: Piaggio C38

D-501-LD Op deze pagina vind je alle informatie over D–501–LD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-501-LD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-501-LD

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D501LD) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Vervaldata en historie
Datum aanvang laatste tenaamstelling 04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum aanvang tenaamstelling 04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D501LD

04-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
04-06-2010 Eerste toelating
04-06-2010 Huidige aanvang laatste tenaamstelling
04-06-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Gewicht 98 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cm³ cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
LPG G3 installatie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/h km/u
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Status kenteken Geldig
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-501-LD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D501LD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 501 LD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D501LD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D501LD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-501-LD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D501LD uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-DLD-1, een Puch N.r.g. 45 km/h bromfiets uit 1995.
  2. Sidecode 9: DL-501-D, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-501-LD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–501–LD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-501-LD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-401-LD, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-601-LD, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-511-LD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-500-LD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-502-LD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-501-KD, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-501-ND, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-501-LF, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–501–LD makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en D kun je de volgende woorden maken: adelde, daalde, dealde, deelde, dildo, doelde, dolde, doolde, duld en oud-lid. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 0 en 1 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je D501LD omdraait krijg je DL105D, een D.k.w. 139/4 Nl s bromfiets uit 1977.

Meer kentekens met D, L en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 1 in D501LD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-013-PP: Yiying 25 sixties
  2. D-090-NX: Agm V641
  3. D-100-PV: Piaggio C38
  4. D-139-PF: Iico Foggia
  5. D-190-PV: Znen Zn50qt-e 25
  6. D-195-PV: Kymco Agility 50
  7. D-206-KN: Bendao Bdesa-b6
  8. D-212-PR: Skyteam 04
  9. D-256-PT: Yamaha Aerox
  10. D-273-PX: Baotian Bt49qt-12c1
  11. D-293-PD: Piaggio C44
  12. D-301-PT: Lintex Ht50qt-29a
  13. D-411-PV: Lintex Ht50qt-39
  14. D-476-LH: Tisong Swift
  15. D-497-PK: Black n roll S4800d
  16. D-543-PT: Tauris Brio50
  17. D-544-NK: Iva Ra-9017
  18. D-572-PV: Peugeot Ludix
  19. D-585-PT: Fosti Ft50qt-e.25
  20. D-618-GT: Santini San remo
  21. D-661-HV: Piaggio C38
  22. D-681-PT: Killerbee Ht50qt-29a
  23. D-696-PT: Super Cub
  24. D-725-PV: Piaggio C25
  25. D-726-PT: Killerbee Ht50qt-29a
  26. D-797-NV: Piaggio C25
  27. D-840-NZ: Fosti Ft50qt-e.25
  28. D-889-KV: Sym G5j
  29. D-988-PD: Tomos A3
  30. FD-571-X: Emeishan Lb50qt-16

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.