D-560-SF D-562-SF

D-561-SF: Piaggio C38

D-561-SF Op deze pagina vind je alle informatie over D–561–SF, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met D-561-SF?

infoverkopentools

Specificaties van de D-561-SF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-561-SF, D–561–SF, D 561 SF (gespeld: Dirk Vijf Zes Één Simon Ferdinand)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-10-2024 (bijna 11 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-10-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de D561SF

11-10-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
11-10-2017 Eerste toelating
11-10-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
16-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 70 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-561-SF

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D561SF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 561 SF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van D561SF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D561SF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-561-SF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D561SF uit 2017 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 56-DSF-1, een Piaggio Si Mix 45 km/h bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-561-SF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2017.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–561–SF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-561-SF, een Znen Zn50qt-e3.25 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-461-SF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2014.
  3. Verandering op plek 2: D-661-SF, een Sym Ad05w bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-551-SF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: D-581-SF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: D-560-SF, een Piaggio C25 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: D-562-SF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-561-RF, een Peugeot Fox bromfiets uit 2001.
  9. Verandering op plek 5: D-561-VF, een Kymco Dink bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-561-SB, een Znen Zn50qt-e 25 bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-561-SG, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D561SF omdraait krijg je FS165D, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, S en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 6 en 1 in D561SF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-10-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DGZ-94-V: Piaggio Vespa Primavera
  2. DJK-77-D: Sym Mio 50
  3. DJP-92-R: Sym Fiddle
  4. DKJ-63-K: Piaggio Vespa Primavera
  5. DKL-22-P: Piaggio N/a
  6. DKV-99-K: Piaggio Vespa Primavera
  7. DLG-35-Z: Sym Fiddle Ii
  8. DLJ-06-N: Piaggio Vespa Sprint
  9. DLJ-26-J: Piaggio Vespa Sprint
  10. DLL-64-R: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLN-23-R: Piaggio N/a
  12. DLN-38-L: Piaggio Vespa Sprint
  13. DLN-66-L: Berini Bella
  14. DLT-66-Z: Piaggio N/a
  15. DLZ-15-S: Juneng Jn50qt-10f
  16. DLZ-27-P: Turbho Rl-50
  17. DLZ-68-N: Agm Swan
  18. DLZ-87-F: Elveco Dh-03-l12
  19. DNB-27-X: Agm Vx 50
  20. DNB-40-H: Kymco Agility50
  21. DNB-55-B: Berini Napoli
  22. DND-08-G: Juneng Jn50qt-10f
  23. DND-29-D: Kymco Like
  24. DND-49-V: La souris Futuro retro
  25. DND-65-H: Tym Ry50qt-3
  26. DND-79-R: La souris Vespelini
  27. DND-93-F: Juneng Jn50qt-10f
  28. DND-95-L: Turbho Rl-50
  29. F-733-VX: Turbho Rm-50
  30. FPL-37-Z: Derbi N/a

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.664 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.