D-580-NX D-584-NX

D-583-NX: Piaggio C38

D-583-NX Op deze pagina vind je alle informatie over D–583–NX, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-583-NX?

infoverkopentools

Specificaties van de D-583-NX

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-583-NX, D–583–NX, D 583 NX (gespeld: Dirk Vijf Acht Drie Nico Xantippe)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D583NX

24-07-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
24-07-2010 Eerste toelating
24-07-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-583-NX

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D583NX (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 583 NX

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D583NX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D583NX)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-583-NX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D583NX uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 58-DNX-3, een Kreidler Florett K 53/21 nl bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 9: DN-583-X, een Solex Solex-oto (1001) bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-583-NX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–583–NX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-583-NX, een Aprilia Tf bromfiets uit 2016.
  2. Verandering op plek 2: D-483-NX, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-683-NX, een Sparta - bromfiets uit 1970.
  4. Verandering op plek 3: D-573-NX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-593-NX, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-581-NX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-584-NX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-583-KX, een Simson Kr51/1v bromfiets uit 1978.
  9. Verandering op plek 5: D-583-PX, een Keeway F-act bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-583-NV, een Sym Ad05w bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: D-583-NZ, een Sachs bike Electra bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D583NX omdraait krijg je XN385D, een grijze Toyota Prius Plus personenauto uit 2019.

Meer kentekens met D, N en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 8 en 3 in D583NX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-07-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-014-SL: Kymco Agility 50
  2. D-028-RS: Piaggio C25
  3. D-066-RH: Fosti Ft50qt-e.25
  4. D-153-SB: Piaggio C38
  5. D-154-SL: Kymco Agility 50
  6. D-193-SK: Znen Zn50qt-ks
  7. D-219-SK: Piaggio C25
  8. D-229-PF: Peugeot Vivacity
  9. D-257-NK: Sym Xs50qt
  10. D-285-PZ: Peugeot Vivacity
  11. D-345-SK: Tauris Cabana 50
  12. D-364-SG: Btc Bt49qt-9r
  13. D-422-SK: Scooterking Cruiser
  14. D-436-SK: Kymco Agility50
  15. D-437-SK: Kymco Agility 50
  16. D-495-SK: Kymco Agility 50
  17. D-508-SK: Agm V641
  18. D-515-SH: Kreidler Jigger
  19. D-527-PS: Tomos Quadro E-start
  20. D-532-SK: Tomos Flexer
  21. D-598-SG: Edwards Sc-153
  22. D-621-RB: Peugeot Vivacity
  23. D-742-SJ: Piaggio C44
  24. D-796-PP: Sym Hu05w
  25. D-845-RP: Modena Dls2
  26. D-917-SB: Znen Zn50qt-e
  27. D-948-SJ: Beeline Veloce
  28. D-958-PR: Piaggio C38
  29. D-989-RR: Sym Xs50qt
  30. D-991-SG: Znen Zn50qt-f.25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.664 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.