D-696-SP D-700-SP

D-697-SP: Piaggio C38

D-697-SP Op deze pagina vind je alle informatie over D–697–SP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met D-697-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-697-SP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-697-SP, D–697–SP, D 697 SP (gespeld: Dirk Zes Negen Zeven Simon Pieter)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-09-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-09-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-09-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D697SP

01-09-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
01-09-2010 Eerste toelating
01-09-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-697-SP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D697SP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 697 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D697SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D697SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-697-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D697SP uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 69-DSP-7, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DS-697-P, een Tomos A35-hda bromfiets uit 1998.
  3. Sidecode 10: D-697-SP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–697–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-697-SP, een Taotao Cy50t-11 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-597-SP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-797-SP, een Skyteam 04 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-687-SP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-696-SP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-697-RP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-697-TP, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 6: D-697-SN, een Agm Hn50qt-k bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-697-SR, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D697SP omdraait krijg je PS796D, een grijze Volkswagen Tiguan personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 9 en 7 in D697SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-09-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-015-TK: Kymco Super8 50
  2. D-034-TD: Tomos Standard
  3. D-034-TK: Znen Zn50qt-hs
  4. D-070-NX: Agm V641
  5. D-095-TJ: Agm V641
  6. D-099-TK: Znen Zn50qt-hs
  7. D-221-RD: Santini San remo
  8. D-292-GK: Santini San remo
  9. D-321-TG: Berini 50retro
  10. D-343-SV: Znen Zn50qt-hs
  11. D-385-TB: Kymco Like
  12. D-469-SZ: Sym Xs50qt-2
  13. D-489-TJ: Znen Zn50qt-12
  14. D-521-TK: Sym Xs50qt-2
  15. D-594-SF: Piaggio C44
  16. D-644-TJ: Tomos Youngst r
  17. D-685-TJ: Sym Xs50qt-2
  18. D-718-TJ: Piaggio C25
  19. D-738-TL: Benda Bd50qt-5
  20. D-842-JF: Znen Zn50qt-e3.25
  21. D-844-SF: Fosti Ft50qt-e.25
  22. D-955-TJ: Sym Hu05w
  23. D-956-RG: Sym Hu05w
  24. D-963-KH: Aprilia Tf
  25. D-986-KS: Derbi Senda Sm
  26. DF-723-F: Pico Jl50qt-7
  27. DPV-30-K: Yamaha Yn50f
  28. F-760-NN: Kymco Agility 50
  29. FJ-949-H: Baotian Bt49qt-9
  30. FV-882-D: Adly moto Atv-50r S(sporty)

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.154 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.