D-707-XK D-714-XK

D-709-XK: Piaggio C38

D-709-XK Op deze pagina vind je alle informatie over D–709–XK, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-709-XK?

infoverkopentools

Specificaties van de D-709-XK

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D709XK) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-709-XK, D–709–XK, D 709 XK (gespeld: Dirk Zeven Nul Negen Xantippe Karel)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-08-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D709XK

23-02-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
23-02-2011 Eerste toelating
23-08-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-709-XK

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D709XK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 25-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 709 XK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van D709XK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D709XK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-709-XK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D709XK uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 70-DXK-9, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DX-709-K, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-709-XK, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–709–XK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-709-XK, een Sym Allo bromfiets uit 2016.
  2. Verandering op plek 2: D-609-XK, een Capri Cl bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-809-XK, een Agm Nano bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-719-XK, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-707-XK, een Tomos Standard bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 5: D-709-VK, een Znen Sensa bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-709-ZK, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 6: D-709-XJ, een Mtl Mtl-eb-023 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-709-XL, een Zerobikes Jingang bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D709XK omdraait krijg je KX907D, een zwarte Volvo V60 Twin engine personenauto uit 2016.

Meer kentekens met D, X en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 0 en 9 in D709XK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXK-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-02-2011 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-002-XJ: Fosti Ft50qt-e
  2. D-028-XL: Yamaha Yn50fu
  3. D-069-XL: Piaggio C44
  4. D-080-XG: Edwards Sc-151
  5. D-101-XL: Kymco People s
  6. D-110-LX: Znen Zn50qt-f.25
  7. D-174-VV: Aixam S8
  8. D-176-VF: Yamaha Aerox
  9. D-248-XJ: Sym Mio 50
  10. D-298-SZ: Yamaha Yn50f
  11. D-310-PK: Baotian Bt49qt-11
  12. D-376-TN: Kymco Agility50
  13. D-432-LK: Tomos Youngst r
  14. D-432-VK: Kymco Agility50
  15. D-447-XD: Kymco Dink
  16. D-449-PZ: Tomos Luxe
  17. D-704-XK: Sachs bike Electra De luxe
  18. D-745-XK: Sym Hu05w
  19. D-754-XK: Sym Mio 50
  20. D-769-XK: Kymco Agility50
  21. D-794-XH: Turbho Rx-50
  22. D-801-XK: Rover bikes Havana
  23. D-805-TX: Tomos Nitro 50
  24. D-814-XK: Yamaha Yn50fu
  25. D-817-XK: Agm V641
  26. D-880-VZ: Piaggio C25
  27. D-908-XK: Tomos Pack r
  28. D-948-XK: Tomos A3
  29. FZ-506-N: Sym Av05w

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.662 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.150 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.240 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.