D-794-PD D-799-PD

D-795-PD: Piaggio C38

D-795-PD Op deze pagina vind je alle informatie over D–795–PD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-795-PD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-795-PD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-795-PD, D–795–PD, D 795 PD (gespeld: Dirk Zeven Negen Vijf Pieter Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D795PD

10-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
10-05-2010 Eerste toelating
10-05-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
08-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 104 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-795-PD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D795PD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 795 PD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D795PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D795PD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-795-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D795PD uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 79-DPD-5, een Kreidler - bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 9: DP-795-D, een Aprilia Pk bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-795-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–795–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-795-PD, een Agm V641 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-695-PD, een Agm Retro Extra bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-895-PD, een Sixties 25 sixties bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-785-PD, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-794-PD, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-797-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-795-ND, een Vespa - bromfiets uit 1985.
  8. Verandering op plek 5: D-795-RD, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-795-PF, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D795PD omdraait krijg je DP597D, een Sym Hu05w bromfiets uit 2007.

Meer kentekens met D, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 9 en 5 in D795PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-053-KH: Znen Zn50qt-b
  2. D-057-NJ: Kymco Agility 50
  3. D-088-NL: Sym Hu05w
  4. D-121-NL: Agm V641
  5. D-154-PD: Yamaha Aerox
  6. D-276-KP: Fosti Ft50qt-e.25
  7. D-307-PF: Yamaha Yn50f
  8. D-383-PF: Peugeot Speedfight
  9. D-396-NS: Santini San remo
  10. D-398-GL: Baotian Bt49qt-11
  11. D-462-PD: Fosti Ft50qt-e
  12. D-475-NX: Lintex Ht50qt-39
  13. D-487-PG: Kymco Agility 50
  14. D-531-KZ: Sym Xs50qt-2
  15. D-580-HS: Piaggio C25
  16. D-656-PD: Agm Retro Extra
  17. D-679-LS: Znen Zn50qt-e.25
  18. D-698-HH: Znen Zn50qt-hs
  19. D-730-LT: Vom Bella milano
  20. D-776-LT: Vom Bella exclusive
  21. D-782-PD: Fosti Ft50qt-e.25
  22. D-783-NB: Sym Xs50qt
  23. D-804-NZ: Znen F7 50s
  24. D-842-KN: Fosti Ft50qt-e.25
  25. D-856-KG: Kymco Super8 50
  26. D-881-PB: Evader Ev100metro
  27. D-890-NN: Fosti Ft50qt-e.25
  28. D-896-PD: Sixties 25 sixties
  29. D-903-LG: Sym Xs50qt
  30. FJ-438-B: Sym Hu05w

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.