D-810-PD D-812-PD

D-811-PD: Piaggio C38

D-811-PD Op deze pagina vind je alle informatie over D–811–PD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-811-PD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-811-PD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-811-PD, D–811–PD, D 811 PD (gespeld: Dirk Acht Één Één Pieter Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D811PD

18-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
18-05-2010 Eerste toelating
18-05-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-811-PD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D811PD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 811 PD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D811PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D811PD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-811-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D811PD uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 81-DPD-1, een Sparta Met bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DP-811-D, een Aprilia Rs-50 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-811-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–811–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-811-PD, een Nimoto City bromfiets uit 2016.
  2. Verandering op plek 2: D-711-PD, een Tomos Revival Ts(two seater) bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-911-PD, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-801-PD, een Gilera C46 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-821-PD, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-810-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-812-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-811-ND, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-811-RD, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-811-PB, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-811-PF, een Malaguti Centro bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D811PD omdraait krijg je DP118D, een Fiets met losse hulpmotor - bromfiets uit 1973.

Meer kentekens met D, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 1 en 1 in D811PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-045-PG: Baotian Bt49qt-21
  2. D-069-PJ: Yamaha Yn50m
  3. D-077-NK: Sym Xs50qt
  4. D-078-PK: Kymco Agility 50
  5. D-116-PB: Santini San remo
  6. D-262-NL: Peugeot Speedfight
  7. D-313-PJ: Sym Xs50qt-2
  8. D-315-NL: Znen Zn50qt-hs
  9. D-364-PG: Piaggio C80
  10. D-406-KH: Kymco Agility 50
  11. D-417-PJ: Sym Xs50qt
  12. D-450-PH: Znen Zn50qt-hs
  13. D-454-PJ: Jdm Aloes
  14. D-478-LN: Killerbee Ht50qt-29a
  15. D-481-PJ: Sachs bike Electra De luxe
  16. D-537-PJ: Kymco Agility 50
  17. D-583-PF: Lintex Ht50qt-39
  18. D-666-PJ: Agm V641
  19. D-669-NX: Yamaha Yn50f
  20. D-672-PH: Sym Xs50qt
  21. D-681-KJ: Sym Xs50qt-2
  22. D-704-LL: Piaggio C25
  23. D-706-PJ: Aprilia Vf
  24. D-778-NJ: Lintex Ht50qt-39
  25. D-826-PG: Lintex Ht50qt-39
  26. D-863-PF: Aprilia Pl
  27. D-963-PF: Piaggio C38
  28. D-992-PJ: Kymco Agility 50
  29. D-999-KD: Modena Dls2
  30. F-220-TV: Mega Ne

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.