D-816-KD D-819-KD

D-817-KD: Piaggio C38

D-817-KD Op deze pagina vind je alle informatie over D–817–KD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-817-KD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-817-KD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-817-KD, D–817–KD, D 817 KD (gespeld: Dirk Acht Één Zeven Karel Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*19
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D817KD

04-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
04-06-2010 Eerste toelating
15-08-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 103 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-817-KD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D817KD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 817 KD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D817KD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D817KD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-817-KD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D817KD uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 81-DKD-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DK-817-D, een Puch - bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-817-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–817–KD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-817-KD, een Piaggio M64 driewielig motorrijtuig uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-717-KD, een Agm V641 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-917-KD, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-807-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-827-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-816-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-819-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-817-HD, een Aprilia Te bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-817-LD, een Agm Vintage bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-817-KB, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-817-KF, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, K en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 1 en 7 in D817KD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-013-PH: Sym Ad05w
  2. D-026-LV: Iva Ra9015
  3. D-045-PT: Znen Zn50qt-b
  4. D-097-PV: Piaggio C38
  5. D-137-PK: Tomos A3
  6. D-137-PS: Kymco People s
  7. D-147-NF: Baotian Bt49qt-21
  8. D-171-PD: Fosti Ft50qt-e
  9. D-189-PT: Lintex Ht50qt-39
  10. D-232-PH: Killerbee Custom
  11. D-256-PT: Yamaha Aerox
  12. D-293-PD: Piaggio C44
  13. D-299-PR: Baotian Bt49qt-9f3
  14. D-366-NZ: Lintex Ht50qt-39
  15. D-367-PX: Sym Ay05w
  16. D-369-HJ: Piaggio C38
  17. D-394-NJ: Motorhispania Furia max
  18. D-428-PV: Sachs bike Electra De luxe
  19. D-487-PT: Sym Ay05w
  20. D-490-PS: Vom Bella milano
  21. D-501-LD: Piaggio C38
  22. D-585-PT: Fosti Ft50qt-e.25
  23. D-618-GT: Santini San remo
  24. D-646-PP: Kymco Agility50
  25. D-923-PK: Berini Aiyumo young
  26. D-961-PS: Jialing Jialing
  27. D-968-PV: Kymco Sento
  28. D-995-JV: Agm V641
  29. D-996-NZ: Yamaha Yn50f
  30. D-996-PR: Lintex Ht50qt-29a

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.