D-819-XR D-821-XR

D-820-XR: Piaggio C38

D-820-XR Op deze pagina vind je alle informatie over D–820–XR, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2014. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-820-XR?

infoverkopentools

Specificaties van de D-820-XR

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-820-XR, D–820–XR, D 820 XR (gespeld: Dirk Acht Twee Nul Xantippe Rudolf)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-09-2024 (bijna 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-02-2014 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-02-2014 (bijna 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de D820XR

22-02-2014 Eerste tenaamstelling in nederland
22-02-2014 Eerste toelating
05-05-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
01-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
08-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
10-08-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
15-09-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-820-XR

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D820XR (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 820 XR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van D820XR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D820XR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-820-XR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D820XR uit 2014 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DX-820-R, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-820-XR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2014.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–820–XR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-820-XR, een Yamaha Ns50 bromfiets uit 2014.
  2. Verandering op plek 2: D-620-XR, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: D-920-XR, een Btc Iva lux50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-810-XR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: D-830-XR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: D-821-XR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-820-VR, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 5: D-820-ZR, een Agm V641 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-820-XP, een Honda Af49 bromfiets uit 1998.
  10. Verandering op plek 6: D-820-XS, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je D820XR omdraait krijg je RX028D, een rode Ford Focus personenauto uit 2018.

Meer kentekens met D, X en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 2 en 0 in D820XR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXR-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-02-2014 (bijna 12 jaar geleden):
  1. F-039-DV: Piaggio N/a
  2. F-062-TD: Kymco Agility City 50
  3. F-120-TD: Turbho Rb-50
  4. F-131-TD: Sym Mio 50
  5. F-147-TB: Agm Vx 50
  6. F-177-PH: Piaggio N/a
  7. F-247-RF: Derbi Boulevard 50
  8. F-262-TD: Kymco Agility 50
  9. F-277-TD: Sym Az05w
  10. F-283-TD: Sym Xs50qt
  11. F-306-TD: Agm V641
  12. F-319-TD: Turbho Cx-50
  13. F-361-LK: Peugeot Kisbee
  14. F-371-SV: Peugeot Kisbee
  15. F-476-PL: Piaggio N/a
  16. F-525-RS: Berini Iva lux50
  17. F-659-SN: Piaggio N/a
  18. F-664-RX: Sym Xs50qt
  19. F-705-SH: Piaggio N/a
  20. F-733-RR: Kymco Vp50
  21. F-774-SK: Znen Zn50qt-hs
  22. F-875-TB: Iva Venti 50
  23. F-917-RL: Kymco New grand dink
  24. F-968-TB: Kymco Like
  25. F-969-RD: Piaggio N/a
  26. F-975-RP: Sym Xs50qt
  27. F-982-TB: Kymco Vitality
  28. F-988-TB: Iva Lux50
  29. F-990-TB: Kymco Vitality
  30. F-991-TB: Piaggio Vespa Primavera

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.