D-825-PD D-828-PD

D-827-PD: Piaggio C38

D-827-PD Op deze pagina vind je alle informatie over D–827–PD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-827-PD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-827-PD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-827-PD, D–827–PD, D 827 PD (gespeld: Dirk Acht Twee Zeven Pieter Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-05-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D827PD

06-05-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
06-05-2010 Eerste toelating
06-05-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-827-PD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D827PD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 827 PD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D827PD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D827PD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-827-PD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D827PD uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 82-DPD-7, een Kymco S6 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DP-827-D, een Kreidler - bromfiets uit 1967.
  3. Sidecode 10: D-827-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–827–PD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-827-PD, een Piaggio C49 bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-727-PD, een Tomos Luxe bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-927-PD, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-807-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: D-837-PD, een Tomos Quadro bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-825-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 4: D-828-PD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-827-ND, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 5: D-827-RD, een Baotian Bt49qt-12e1 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-827-PB, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-827-PG, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2010.

Meer kentekens met D, P en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 2 en 7 in D827PD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-05-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-026-PF: Kymco Agility50
  2. D-050-JR: Sym Hu05w
  3. D-074-PD: Viraggio Sensa
  4. D-084-PF: Aixam K2
  5. D-177-PD: Btm Bt49qt-12p1
  6. D-184-GR: Generic Cracker 50
  7. D-236-PF: Sym Aw05w
  8. D-259-PF: Tomos A3
  9. D-296-PF: Agm Retro extra
  10. D-300-NZ: Piaggio C25
  11. D-322-NZ: Rover bikes Rover classic
  12. D-375-NV: Killerbee Ht50qt-39
  13. D-433-PD: Znen Zn50qt-f.25
  14. D-477-PF: Piaggio C38
  15. D-578-PD: Sym Xs50qt-2
  16. D-650-NS: Sym Xs50qt
  17. D-731-PD: Agm V131-4
  18. D-743-NV: Baotian Bt49qt-21
  19. D-748-NV: Baotian Bt49qt-21
  20. D-776-LD: Tomos Quadro
  21. D-789-NH: Agm Fly
  22. D-790-PD: Sym Hu05w
  23. D-792-KT: Piaggio C44
  24. D-826-NX: Piaggio C38
  25. D-828-JB: Sym Xs50qt-2
  26. D-843-LV: Piaggio C38
  27. D-920-PB: Tomos Youngst r
  28. D-925-PD: Evader Ev100metro
  29. FJ-635-D: Peugeot Ludix
  30. FT-662-T: Yamaha Sa14

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.