D-829-GV D-831-GV

D-830-GV: Piaggio C38

D-830-GV Op deze pagina vind je alle informatie over D–830–GV, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met D-830-GV?

infoverkopentools

Specificaties van de D-830-GV

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D830GV) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-830-GV, D–830–GV, D 830 GV (gespeld: Dirk Acht Drie Nul Gerard Victor)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*19
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-03-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-08-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D830GV

05-08-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
05-08-2009 Eerste toelating
25-03-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 103 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-830-GV

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D830GV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 04-04-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 830 GV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D830GV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D830GV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-830-GV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D830GV uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DG-830-V, een Kymco Pr 50 a bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-830-GV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–830–GV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-830-GV, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-730-GV, een Baotian Bt49qt-9s1 bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: D-930-GV, een E-solex Es bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: D-820-GV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-840-GV, een Tomos Quadro bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-831-GV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-830-FV, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-830-HV, een Aprilia Sonic 50 lc bromfiets uit 1998.
  9. Verandering op plek 6: D-830-GT, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-830-GX, een Aprilia Sb bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D830GV omdraait krijg je VG038D, een Peugeot Partner bedrijfsauto uit 2013.

Meer kentekens met D, G en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 3 en 0 in D830GV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-08-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-001-HK: Sym Xs50qt-2
  2. D-013-HD: Peugeot Vclic
  3. D-014-GT: Agm V641
  4. D-024-GD: Fosti Ft50qt-e.25
  5. D-057-DL: Kymco Agility 50
  6. D-167-FV: Kymco Agility50
  7. D-246-HG: Beeline Veloce
  8. D-247-HJ: Sym Xs50qt
  9. D-324-HD: Yiying 50retro
  10. D-328-HJ: Yamaha Aerox
  11. D-385-GX: Fosti Ft50qt-e.25
  12. D-485-HH: Kymco Agility50
  13. D-600-HG: Agm V641
  14. D-620-GG: Piaggio C38
  15. D-721-HF: Piaggio C38
  16. D-726-HH: Skyteam 04
  17. D-727-GT: Kymco Agility 50
  18. D-748-HH: Jiajue Jj50qt-21
  19. D-767-HH: Agm V641
  20. D-773-HJ: Sym Xs50qt-2
  21. D-838-GR: Sym Hu05w
  22. D-845-FL: Znen Zn50qt-e.25
  23. D-849-GP: Znen Zn50qt-e.25
  24. D-867-HD: Sym Hu05w
  25. D-918-HD: Piaggio C25
  26. D-950-GB: Piaggio C38
  27. D-967-HH: Sym Av05w
  28. D-970-FS: Yamaha Yn50m
  29. FT-782-T: Piaggio C44
  30. FZ-448-P: Piaggio C38

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.661 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.