D-833-XP D-838-XP

D-837-XP: Piaggio C38

D-837-XP Op deze pagina vind je alle informatie over D–837–XP, een Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 2,50 kW (3,40 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met D-837-XP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-837-XP

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D837XP) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-837-XP, D–837–XP, D 837 XP (gespeld: Dirk Acht Drie Zeven Xantippe Pieter)
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-03-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-05-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D837XP

26-05-2009 Eerste toelating
07-03-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
22-02-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 97 kg
Massa rijklaar 104 kg
Wielbasis 129 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,50 kW (3,40 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,50 kW (3,40 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3450 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-837-XP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D837XP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 21-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 837 XP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D837XP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D837XP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-837-XP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D837XP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 83-DXP-7, een Sym G5j bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 10: D-837-XP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–837–XP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-837-XP, een Piaggio C44 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-737-XP, een Sym Ad05w bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 3: D-827-XP, een Malaguti Centro bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-847-XP, een Yamaha Yn50f bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 4: D-835-XP, een Modena Dls2 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: D-838-XP, een Modena Dls2 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: D-837-VP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: D-837-ZP, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: D-837-XN, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: D-837-XR, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je D837XP omdraait krijg je PX738D, een witte Audi A1 Sportback personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, X en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, X en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 3 en 7 in D837XP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DXP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-05-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. 71-DSG-7: Sym G5j
  2. D-043-BT: Peugeot Fight
  3. D-078-DV: Kymco Agility50
  4. D-160-FN: Sym Av05w
  5. D-163-DX: Sym Xs50qt
  6. D-201-FH: Cpi Jr
  7. D-333-FJ: Sym Hu05w
  8. D-362-FN: Sym Xs50qt
  9. D-378-BD: Zedka Bt49qt-12
  10. D-386-FJ: Skyteam 06
  11. D-390-FN: Kymco Agility 50
  12. D-413-FN: Mtl Mtl-eb-023
  13. D-419-FB: Sym Xs50qt
  14. D-443-DK: Sym Hu05w
  15. D-481-DN: Kymco Agility 50
  16. D-587-DD: Baotian Rocky49
  17. D-595-DL: Benzhou 50retro
  18. D-601-DZ: Yamaha Yn50m
  19. D-650-DK: Yamaha Xf50
  20. D-680-DL: Peugeot Vivacity
  21. D-720-DS: Sym Hu05w
  22. D-801-FK: Znen Zn50qt-e3.25
  23. D-805-DT: Wlie Zn50qt-e3
  24. D-838-FK: Yamaha Yn50f
  25. D-842-FL: Kymco Agility 50
  26. D-850-FK: Aprilia Tf
  27. FZ-275-L: Sym Hu05w
  28. FZ-482-Z: Peugeot Fb50qt-6a
  29. FZ-765-J: Jiajue Jj50qt-22
  30. FZ-810-J: Yamaha Cs50m

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.