D-857-DD D-859-DD

D-858-DD: Piaggio C38

D-858-DD Op deze pagina vind je alle informatie over D–858–DD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2009. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met D-858-DD?

infoverkopentools

Specificaties van de D-858-DD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-858-DD, D–858–DD, D 858 DD (gespeld: Dirk Acht Vijf Acht Dirk Dirk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*17
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-03-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D858DD

14-03-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
14-03-2009 Eerste toelating
07-05-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-858-DD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D858DD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 858 DD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D858DD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D858DD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-858-DD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D858DD uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 85-DDD-8, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-858-DD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–858–DD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-858-DD, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-758-DD, een Gilera Citta bromfiets uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: D-958-DD, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-848-DD, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-868-DD, een Piaggio C42 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-857-DD, een Piaggio C44 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-859-DD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-858-FD, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-858-DF, een Malaguti Centro bromfiets uit 2009.

Ezelsbruggetje

Om D–858–DD makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, D en D kun je de volgende woorden maken: Dodde, doodde en duidde. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 5 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, D en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 5 en 8 in D858DD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-03-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-051-DD: Tomos Sport R
  2. D-124-BV: Kymco Super8 50
  3. D-146-DB: Yamaha Yn50f
  4. D-169-BS: Piaggio C38
  5. D-190-BS: Gilera C46
  6. D-273-DD: Peugeot Vivacity
  7. D-317-DD: Yiying Yy50qt-31
  8. D-333-BR: Skyteam 02
  9. D-376-DB: Keeway Hurricane
  10. D-480-DD: Aprilia Tf
  11. D-483-BT: Yamaha Yn50f
  12. D-494-DD: Yamaha Tzr50
  13. D-574-DD: Sym Hu05w
  14. D-751-BJ: Kymco Dink
  15. D-817-BT: Zhongneng Zn50qt-e.25
  16. D-821-DB: Gilera C46
  17. D-886-DD: Sym Aw05w
  18. D-898-BD: Piaggio C38
  19. D-907-BV: Piaggio C25
  20. D-970-BV: Derbi Senda Sm
  21. D-971-BZ: Znen Zn50qt-b
  22. D-974-DB: Sym Av05w
  23. D-978-DD: Peugeot Vclic
  24. FL-242-X: Peugeot Ludix
  25. FT-266-K: Tomos A3
  26. FT-523-G: Kymco Sento
  27. FZ-294-V: Peugeot Ludix
  28. FZ-356-R: Tomos A3
  29. FZ-713-K: Peugeot Vclic
  30. FZ-869-N: Qingqi Qm50t-10a(b)

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.