D-871-JP D-873-JP

D-872-JP: Piaggio C38

D-872-JP Op deze pagina vind je alle informatie over D–872–JP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-872-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-872-JP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-872-JP, D–872–JP, D 872 JP (gespeld: Dirk Acht Zeven Twee Jan Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-10-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-04-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D872JP

02-04-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
02-04-2010 Eerste toelating
25-10-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 104 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-872-JP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D872JP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 872 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D872JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D872JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-872-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D872JP uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: DJ-872-P, een Gilera Zulu bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-872-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–872–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-872-JP, een Santini San remo bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-772-JP, een Agm V131-4 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 2: D-972-JP, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-852-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 3: D-892-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-871-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: D-873-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-872-GP, een Derbi Boulevard 50 bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: D-872-KP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-872-JN, een Kymco Like bromfiets uit 2010.
  11. Verandering op plek 6: D-872-JR, een Fosti Ft50qt-e bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D872JP omdraait krijg je PJ278D, een witte Skoda Fabia personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 7 en 2 in D872JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-04-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-020-LZ: Sym Xs50qt-2
  2. D-038-LV: Iva Ra9015
  3. D-112-NH: Sym Hu05w
  4. D-113-KV: Piaggio C38
  5. D-124-LN: Yamaha Aerox
  6. D-168-NL: Kymco Like
  7. D-195-NB: Baotian Bt49qt-12e1
  8. D-259-NK: Sym Xs50qt
  9. D-309-LN: Yiying 50retro
  10. D-403-NK: Beeline Veloce Gt
  11. D-417-NL: Peda motor Chip
  12. D-540-FK: Kymco People s
  13. D-547-JJ: Kymco Agility 50
  14. D-569-LX: Kymco Agility 50
  15. D-571-NJ: Kymco Agility 50
  16. D-581-NN: Benzhou 25 sixties
  17. D-582-FV: Piaggio C38
  18. D-613-NK: Aprilia Tf
  19. D-617-NK: Aprilia Tf
  20. D-620-LP: Sym Xs50qt
  21. D-635-NJ: Rover bikes Rover fun
  22. D-662-GR: Sym Hu05w
  23. D-737-NK: Sym Hu05w
  24. D-757-NK: Sym Xs50qt
  25. D-809-NK: Piaggio C25
  26. D-848-KT: Edwards Sc-153
  27. D-859-NH: Piaggio C38
  28. D-923-NK: Edwards Sc-153
  29. D-987-NJ: Agm V131-4
  30. D-999-KT: Jiajue Jj50qt-21

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.