D-874-FP D-876-FP

D-875-FP: Piaggio C38

D-875-FP Op deze pagina vind je alle informatie over D–875–FP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-875-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-875-FP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-875-FP, D–875–FP, D 875 FP (gespeld: Dirk Acht Zeven Vijf Ferdinand Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D875FP

29-06-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
29-06-2009 Eerste toelating
03-04-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
21-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 100 kg
Massa rijklaar 107 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-875-FP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D875FP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 875 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D875FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D875FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-875-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D875FP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 87-DFP-5, een Yamaha - bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-875-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–875–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-875-FP, een Zhongyu Zy50qt-3 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-775-FP, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-865-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-885-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-874-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-876-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-875-DP, een Skyteam 04 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-875-GP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-875-FN, een Znen Zn50qt-b bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-875-FR, een Sym Hu05w bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D875FP omdraait krijg je PF578D, een witte Toyota Aygo personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 7 en 5 in D875FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-076-FZ: Agm V641
  2. D-119-GJ: Piaggio C38
  3. D-153-FS: Piaggio C25
  4. D-202-DN: Piaggio C38
  5. D-257-GG: Fosti Ft50qt-e
  6. D-301-GG: Fosti Ft50qt-e.25
  7. D-312-FR: Piaggio C38
  8. D-346-GK: Tomos Luxe
  9. D-356-GK: Tomos Quadro
  10. D-359-FG: Fosti Ft50qt-e.25
  11. D-363-GK: Tomos Luxe
  12. D-371-FJ: Evader Ev100metro
  13. D-441-FP: Malaguti Centro
  14. D-444-GH: Fosti Ft50qt-e
  15. D-517-GK: Agm V641
  16. D-535-GD: E-solex Es
  17. D-543-FN: Piaggio C25
  18. D-583-GG: Piaggio C38
  19. D-613-GJ: Rover bikes Rover fun
  20. D-656-FH: Piaggio C38
  21. D-704-GJ: Piaggio C38
  22. D-886-GH: Agm V641
  23. D-962-GJ: Agm V131-4
  24. D-973-FD: Znen Zn50qt-b
  25. D-978-GL: Bendao Bdesc-a3/25
  26. FJ-503-G: Yiying 50retro
  27. FR-669-X: Jiajue Jj50qt-21
  28. FV-926-D: Zhongneng Zn50qt-e.25
  29. FZ-138-G: Znen Zn50qt-e3.25
  30. FZ-184-F: Kymco Agility 50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.661 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.150 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.237 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.