D-875-FP D-877-FP

D-876-FP: Piaggio C38

D-876-FP Op deze pagina vind je alle informatie over D–876–FP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-876-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de D-876-FP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-876-FP, D–876–FP, D 876 FP (gespeld: Dirk Acht Zeven Zes Ferdinand Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-07-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D876FP

15-07-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
15-07-2009 Eerste toelating
17-06-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 100 kg
Massa rijklaar 107 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-876-FP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D876FP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 876 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D876FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D876FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-876-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D876FP uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 87-DFP-6, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DF-876-P, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-876-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–876–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-876-FP, een Kymco Like bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-776-FP, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-866-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-886-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-875-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-877-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-876-DP, een Puch Maxi bromfiets uit 1975.
  8. Verandering op plek 5: D-876-GP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.
  9. Verandering op plek 6: D-876-FN, een Znen Zn50qt-b bromfiets uit 2009.
  10. Verandering op plek 6: D-876-FR, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2009.

Achterstevoren

Als je D876FP omdraait krijg je PF678D, een zwarte Peugeot 2008 personenauto uit 2017.

Meer kentekens met D, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 7 en 6 in D876FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-07-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-048-FF: Kymco Agility 50
  2. D-121-GV: Yamaha Tzr50
  3. D-164-GT: Peugeot Fb50qt-6a
  4. D-286-GZ: Baotian Bt49qt-7a1
  5. D-292-BP: Sym Aw05w
  6. D-307-GV: Peugeot Ludix
  7. D-351-DB: Yiying 50retro
  8. D-475-GB: Piaggio C38
  9. D-505-GT: Yiying Light 50
  10. D-542-FJ: Tomos A3
  11. D-551-GK: Yamaha Aerox
  12. D-609-BP: Zhongneng Zn50qt-e.25
  13. D-624-GR: Piaggio C44
  14. D-643-GT: Agm V641
  15. D-684-GF: Tomos Quadro
  16. D-708-GL: Black n roll S4800d
  17. D-724-GK: Tomos Luxe
  18. D-737-GP: Viraggio Sensa
  19. D-739-GP: Viraggio Sensa
  20. D-778-GV: Sym G5j
  21. D-824-GT: Piaggio C25
  22. D-849-GS: Tomos A3
  23. D-850-GL: Piaggio C38
  24. D-872-GR: Sym Hu05w
  25. D-879-GT: Rover bikes Rover classic
  26. D-915-GT: Ben ling Bl-metro
  27. D-916-GB: Piaggio C38
  28. D-947-GN: Agm V641
  29. D-957-GT: Tomos Quadro
  30. D-984-FD: Znen Zn50qt-b

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.