D-896-LB D-899-LB

D-897-LB: Piaggio C38

D-897-LB Op deze pagina vind je alle informatie over D–897–LB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met D-897-LB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-897-LB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-897-LB, D–897–LB, D 897 LB (gespeld: Dirk Acht Negen Zeven Lodewijk Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*18
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-01-2010 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D897LB

16-01-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
16-01-2010 Eerste toelating
27-10-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-897-LB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D897LB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 897 LB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D897LB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D897LB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-897-LB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D897LB uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 89-DLB-7, een Zundapp 529-05 bromfiets uit 1987.
  2. Sidecode 9: DL-897-B, een Aprilia Se bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-897-LB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–897–LB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-897-LB, een Znen Zn50qt-e.25 bromfiets uit 2012.
  2. Verandering op plek 2: D-797-LB, een Agm Vintage bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 2: D-997-LB, een Dijkman Tr50 bromfiets uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: D-887-LB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-896-LB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: D-898-LB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-897-KB, een Kreidler K53/m bromfiets uit 1959.
  8. Verandering op plek 5: D-897-NB, een Skyteam 04 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-897-LD, een Baotian Bt49qt-21 bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–897–LB makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en B kun je dolby maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 9 en 7 met dolby te combineren.

Meer kentekens met D, L en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 9 en 7 in D897LB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-01-2010 (bijna 16 jaar geleden):
  1. D-042-LH: Sym Xs50qt
  2. D-055-LD: Piaggio C25
  3. D-102-KD: Peugeot Vclic
  4. D-112-LH: Rover bikes Havana
  5. D-120-KS: Piaggio C25
  6. D-183-LG: Benzhou 50retro
  7. D-196-KD: Tomos Luxe
  8. D-230-JJ: Fosti Ft50qt-e.25
  9. D-262-KG: Sym Av05w
  10. D-389-LB: Peugeot Vivacity
  11. D-418-LH: Kymco Sento
  12. D-552-BZ: Mtl Mtl-eb-023
  13. D-589-KR: Sym Xs50qt
  14. D-610-LH: Yamaha Aerox
  15. D-621-LH: Yamaha Yn50f
  16. D-697-LG: Kymco People s
  17. D-700-LH: Piaggio C44
  18. D-796-LH: Yamaha Cs50z
  19. D-797-LG: Sym G5j
  20. D-834-LD: Yamaha Aerox
  21. D-850-KP: Yamaha Aerox
  22. D-912-KV: Sym Av05w
  23. D-933-LF: Microcar M.go
  24. D-959-KP: Peugeot Speedfight
  25. D-963-BX: Yamaha Aerox
  26. D-965-KR: Santini Firenze
  27. D-965-KX: Tomos A3
  28. D-966-LF: Kymco People s
  29. FK-090-F: Motormania Mm50qt-21b
  30. FN-902-D: Sym G5j

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.