D-936-LL D-938-LL

D-937-LL: Piaggio C38

D-937-LL Op deze pagina vind je alle informatie over D–937–LL, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2010. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met D-937-LL?

infoverkopentools

Specificaties van de D-937-LL

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-937-LL, D–937–LL, D 937 LL (gespeld: Dirk Negen Drie Zeven Lodewijk Lodewijk)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*12
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-12-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-02-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-02-2010 (bijna 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D937LL

05-02-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
05-02-2010 Eerste toelating
16-05-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
04-12-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 104 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-937-LL

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D937LL (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 937 LL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D937LL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D937LL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-937-LL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–937–LL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-937-LL, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-837-LL, een Killerbee Ht50qt-29a bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-927-LL, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: D-947-LL, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-936-LL, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-938-LL, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-937-JL, een Puch Vs50s bromfiets uit 1957.
  8. Verandering op plek 5: D-937-NL, een Wha trading bv Mtl-eb-042 bromfiets.
  9. Verandering op plek 6: D-937-LK, een Sym Xs50qt-2 bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-937-LN, een Sym Ay05w bromfiets uit 2010.

Ezelsbruggetje

Om D–937–LL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L en L kun je de volgende woorden maken: Delil, Delila, Dell, deloyaal, deloyale, Diallo, dille, Dille, Doll, dolle, Dolle, dolly, Dolly en idylle. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 3 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, L en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 3 en 7 in D937LL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLL-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-02-2010 (bijna 16 jaar geleden):
  1. D-020-LN: Rover bikes Rover fun
  2. D-034-KT: Sym Xs50qt-2
  3. D-057-LK: Fosti Ft50qt-e.25
  4. D-099-JZ: Tomos A3
  5. D-104-LJ: Znen Zn50qt-hs
  6. D-117-LN: Aprilia Tf
  7. D-174-LK: Sym Hu05w
  8. D-191-LN: Piaggio C25
  9. D-260-LN: Kymco Agility50
  10. D-279-LN: Kymco People s
  11. D-319-LN: Tomos Luxe
  12. D-376-LL: Kymco Super8 50
  13. D-415-LH: Santini San remo
  14. D-465-KT: Yamaha Tzr50
  15. D-502-HH: Xmotos Xb-33-50l
  16. D-589-LN: Piaggio C38
  17. D-636-LF: Peugeot Speedfight
  18. D-695-LK: Piaggio C25
  19. D-726-LL: Skyteam 02
  20. D-731-KH: Sym Xs50qt-2
  21. D-773-KZ: Aprilia Vf
  22. D-787-LL: Agm V131-4
  23. D-875-FS: Derbi Senda Sm
  24. D-877-KH: Sym Xs50qt-2
  25. D-887-LN: Yamaha Yn50f
  26. D-947-GS: Kymco Agility 50
  27. D-965-LL: Piaggio C25
  28. D-983-JV: Sym Xs50qt
  29. F-013-TD: Ligier Xtoo Rs dci
  30. FZ-521-V: Derbi Senda Sm

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.154 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.