D-956-RH D-958-RH

D-957-RH: Piaggio C38

D-957-RH Op deze pagina vind je alle informatie over D–957–RH, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met D-957-RH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-957-RH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-957-RH, D–957–RH, D 957 RH (gespeld: Dirk Negen Vijf Zeven Rudolf Hendrik)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-04-2025 (bijna 5 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-06-2010 (ruim 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D957RH

29-06-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
29-06-2010 Eerste toelating
29-06-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
29-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
11-12-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
21-04-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-957-RH

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D957RH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 957 RH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D957RH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D957RH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-957-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D957RH uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 95-DRH-7, een Peugeot S1 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: D-957-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–957–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-957-RH, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-757-RH, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-947-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: D-967-RH, een Piaggio C44 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-956-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 4: D-958-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-957-PH, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: D-957-SH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-957-RG, een Sym Hu05w bromfiets uit 2010.
  10. Verandering op plek 6: D-957-RJ, een Derbi Boulevard 50 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D957RH omdraait krijg je HR759D, een grijze Volkswagen Passat personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 5 en 7 in D957RH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-06-2010 (ruim 15 jaar geleden):
  1. D-036-RF: Znen Zn50qt-hs
  2. D-091-HF: Kymco Sento
  3. D-167-RP: Kymco Vitality
  4. D-188-RP: Peugeot Vivacity
  5. D-193-RD: Aixam K2
  6. D-245-PF: Tomos Youngst r
  7. D-292-PG: Killerbee Custom
  8. D-299-JT: Benzhou 50retro
  9. D-365-PD: Piaggio C25
  10. D-392-RP: Kymco New sento
  11. D-436-PS: Fosti Ft50qt-e.25
  12. D-463-NR: Yamaha Yn50m
  13. D-473-RN: Sym Xs50qt-2
  14. D-496-PG: Lingben Lb50qt-40.25
  15. D-529-RN: Peugeot Vivacity
  16. D-656-RK: Piaggio C38
  17. D-704-RP: Piaggio C44
  18. D-710-RF: Sym Hu05w
  19. D-723-KZ: Peugeot Vivacity
  20. D-765-GV: Sym Hu05w
  21. D-766-RK: Znen Zn50qt-hs
  22. D-770-RK: Znen Zn50qt-hs
  23. D-783-RL: Fosti Ft50qt-e.25
  24. D-798-RB: Ebretti Ebretti
  25. D-803-NP: Kymco People s
  26. D-865-KG: Znen Zn50qt-hs
  27. D-896-PB: Kymco Like
  28. D-928-RL: Peugeot Vivacity
  29. D-979-RG: Baotian Bt49qt-21
  30. D-983-PG: Benzhou 50retro

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.