D-960-GB D-963-GB

D-962-GB: Piaggio C38

D-962-GB Op deze pagina vind je alle informatie over D–962–GB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2009. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met D-962-GB?

infoverkopentools

Specificaties van de D-962-GB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-962-GB, D–962–GB, D 962 GB (gespeld: Dirk Negen Zes Twee Gerard Bernard)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*18
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)

Tijdlijn van de D962GB

15-06-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
15-06-2009 Eerste toelating
14-09-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-962-GB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D962GB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 962 GB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van D962GB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D962GB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-962-GB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D962GB uit 2009 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 96-DGB-2, een Tomos A3 bromfiets uit 2006.
  2. Sidecode 9: DG-962-B, een Honda Sfx 50 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: D-962-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–962–GB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-962-GB, een Iva Ra-9015 bromfiets uit 2011.
  2. Verandering op plek 2: D-862-GB, een Skyteam 04 bromfiets uit 2009.
  3. Verandering op plek 3: D-952-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  4. Verandering op plek 3: D-982-GB, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2009.
  5. Verandering op plek 4: D-960-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  6. Verandering op plek 4: D-963-GB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: D-962-DB, een Yiying Python 50 bromfiets uit 2009.
  8. Verandering op plek 5: D-962-HB, een Kymco Like bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-962-GD, een Kymco Like bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met D, G en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 6 en 2 in D962GB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-06-2009 (ruim 16 jaar geleden):
  1. D-139-DJ: Piaggio C38
  2. D-156-FF: Kymco Like
  3. D-196-FL: Killerbee Custom
  4. D-243-FR: Piaggio C25
  5. D-282-DK: Kymco Super8 50
  6. D-306-FD: Aprilia Tf
  7. D-327-FP: Piaggio C38
  8. D-409-FV: Agm V641
  9. D-436-FP: Znen Zn50qt-f.25
  10. D-465-FL: Yamaha Cs50z
  11. D-482-FZ: Znen Zn50qt-b
  12. D-548-FZ: Tomos A3
  13. D-559-GB: Fosti Ft50qt-e.25
  14. D-583-GB: Sym Ay05w
  15. D-672-FZ: Tomos A3
  16. D-674-FS: Piaggio C25
  17. D-710-FH: Sym Hu05w
  18. D-789-DN: Benzhou Yy50qt-31
  19. D-796-GB: Yamaha Yn50f
  20. D-813-FX: Sym Hu05w
  21. D-865-FZ: Znen Zn50qt-e3.25
  22. D-908-FZ: Bbs Bbs50qt-9
  23. D-969-FZ: Kymco Agility50
  24. D-994-DV: Derbi Senda Sm
  25. D-996-FB: Sampo Sp50qt-4
  26. D-999-DT: Sym Hu05w
  27. FN-632-D: Tomos Youngst r
  28. FX-219-H: Benzhou Python 50
  29. FX-582-J: Fosti Ft50qt-e

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.