D-995-RH D-997-RH

D-996-RH: Piaggio C38

D-996-RH Op deze pagina vind je alle informatie over D–996–RH, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2010. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

LET OP: Op deze bromfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de brommer/scooter waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met D-996-RH?

infoverkopentools

Specificaties van de D-996-RH

Het kenteken van deze Piaggio C38 (D996RH) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken D-996-RH, D–996–RH, D 996 RH (gespeld: Dirk Negen Negen Zes Rudolf Hendrik)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-04-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-10-2010 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-10-2010 (bijna 15 jaar geleden)

Tijdlijn van de D996RH

15-10-2010 Eerste tenaamstelling in nederland
15-10-2010 Eerste toelating
04-04-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum D-996-RH

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken D996RH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de D 996 RH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van D996RH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (D996RH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van D-996-RH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van D996RH uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 99-DRH-6, een Kymco Dink 50 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DR-996-H, een Gilera 50 Touring bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: D-996-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–996–RH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: F-996-RH, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  2. Verandering op plek 2: D-896-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  3. Verandering op plek 3: D-976-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 4: D-995-RH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2010.
  5. Verandering op plek 4: D-997-RH, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.
  6. Verandering op plek 5: D-996-PH, een Yiying Classic 50 bromfiets uit 2010.
  7. Verandering op plek 5: D-996-SH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 6: D-996-RG, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2010.
  9. Verandering op plek 6: D-996-RJ, een Piaggio C25 bromfiets uit 2010.

Achterstevoren

Als je D996RH omdraait krijg je HR699D, een blauwe Mercedes-benz C350 E personenauto uit 2015.

Meer kentekens met D, R en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 9 en 6 in D996RH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-10-2010 (bijna 15 jaar geleden):
  1. D-046-LD: Piaggio C25
  2. D-056-TZ: Sym Xs50qt-2
  3. D-066-VH: Sym Xs50qt-2
  4. D-080-KK: Sym Xs50qt
  5. D-140-TN: Piaggio C25
  6. D-150-VH: Sym Xs50qt-2
  7. D-162-VH: Piaggio C38
  8. D-188-VH: Piaggio C44
  9. D-200-SP: Kymco Agility 50
  10. D-206-VB: Yamaha Xf50
  11. D-243-VF: Tisong Swift
  12. D-265-TX: Sym Xs50qt-2
  13. D-300-VB: Piaggio C38
  14. D-328-VG: Piaggio C49
  15. D-333-RG: Yamaha Cs50z
  16. D-345-VH: Kymco New sento
  17. D-378-RG: Aprilia Tf
  18. D-387-VH: Sym Xs50qt
  19. D-568-SF: Piaggio C25
  20. D-586-VB: Yamaha Yn50f
  21. D-598-VG: Peugeot Speedfight
  22. D-671-SP: Piaggio C25
  23. D-691-VF: Piaggio C38
  24. D-707-VG: Rover bikes Rover classic
  25. D-719-VG: Sym Xs50qt-2
  26. D-722-TF: Sym Mio 50
  27. D-767-VG: Piaggio C38
  28. D-929-VG: Kymco Agility50
  29. D-953-TZ: Sym Xs50qt-2
  30. FT-056-D: Huatian Ht50qt-25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.