DBT-09-F DBT-12-F

DBT-10-F: Piaggio C38

DBT-10-F Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–10–F, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2005. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DBT-10-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-10-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken DBT-10-F, DBT–10–F, DBT 10 F (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Één Nul Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-06-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-12-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT10F

03-12-2005 Eerste toelating
18-06-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
18-06-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 106 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum DBT-10-F

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken DBT10F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de DBT 10 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT10F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (DBT10F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-10-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–10–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-10-F, een Niu N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-10-F, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 3: DBS-10-F, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBV-10-F, een Tante paula Maximilian ii bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-20-F, een Stromer N/a bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: DBT-11-F, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 6: DBT-10-D, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBT-10-G, een Huatian Ht50qt-29a bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, T en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in DBT10F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-12-2005 (bijna 20 jaar geleden):
  1. 03-DNS-9: Sym G5j
  2. 10-DNR-5: Peugeot A1
  3. 11-DNN-9: Tomos Revival Ts(two seater)
  4. 19-DNL-5: Kymco Agility50
  5. 24-DNL-6: Sym G5j
  6. 24-DNR-5: Peugeot Ludix
  7. 27-DDL-9: Peugeot Ludix
  8. 29-DNN-9: Yamaha Cs50
  9. 32-DNN-9: Honda Nps50
  10. 38-DNB-6: Piaggio C38
  11. 47-DBR-8: Kymco Agility50
  12. 47-DNB-5: Tomos A3
  13. 47-DNJ-9: Tomos A3
  14. 49-DNF-3: Peugeot S1
  15. 50-DNS-9: Gilera C46
  16. 54-DNS-9: Piaggio C44
  17. 55-DNF-4: Tomos Youngst r
  18. 57-DNL-5: Piaggio C24
  19. 63-DNN-8: Kymco Agility50
  20. 67-DNG-9: Kymco Agility50
  21. 68-DNL-5: Piaggio C38
  22. 70-DLP-1: Peugeot B1
  23. 71-DNN-9: Gilera C46
  24. 78-DNN-8: Sym G5j
  25. 79-DNL-2: Tomos A3
  26. 83-DNL-2: Aprilia Te
  27. 92-DNS-8: Peugeot Ludix
  28. 93-DNR-4: Yamaha Cs50z
  29. 95-DNL-5: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.