DG-680-S DG-683-S

DG-682-S: Piaggio C38

DG-682-S Op deze pagina vind je alle informatie over DG–682–S, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2006. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DG-682-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DG-682-S

Het kenteken van deze Piaggio C38 (DG682S) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken DG-682-S, DG–682–S, DG 682 S (gespeld: Dirk Gerard Zes Acht Twee Simon)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-06-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-09-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-09-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de DG682S

16-09-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
16-09-2006 Eerste toelating
03-06-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 100 kW (136 pk)
Retrofitroetfilter Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum DG-682-S

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken DG682S (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 18-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de DG 682 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van DG682S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (DG682S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DG-682-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DG682S uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 68-DGS-2, een Zundapp 517-34 bromfiets uit 1973.
  2. Sidecode 9: DG-682-S, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: D-682-GS, een Agm V641 bromfiets uit 2009.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DG–682–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FG-682-S, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2007.
  2. Verandering op plek 2: DD-682-S, een Zundapp 517-05 bromfiets uit 1977.
  3. Verandering op plek 2: DH-682-S, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DG-582-S, een Kymco People s bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: DG-782-S, een Honda - bromfiets uit 1977.
  6. Verandering op plek 4: DG-672-S, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: DG-692-S, een Peugeot Fight bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: DG-681-S, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: DG-683-S, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: DG-682-R, een Gilera Eco bromfiets uit 1987.
  11. Verandering op plek 6: DG-682-T, een Peugeot T1 bromfiets uit 2005.

Ezelsbruggetje

Om DG–682–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, G en S kun je de volgende woorden maken: daags, daagse, Dags en doges. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6, 8 en 2 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je DG682S omdraait krijg je S286GD, een grijze Opel Corsa personenauto uit 2022.

Meer kentekens met D, G en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 8 en 2 in DG682S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-09-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 10-FXG-4: Tomos A3
  2. 16-FZS-9: Piaggio C25
  3. 34-FTB-7: Kymco Vitality
  4. 51-FZR-2: Peugeot Fight
  5. 62-FBD-7: Peugeot A1
  6. 70-FTB-9: Peugeot Vivacity
  7. 90-FSX-4: Tomos A3
  8. DB-377-Z: Piaggio C25
  9. DF-146-J: Baotian Bt49qt-12
  10. DF-315-J: Piaggio C25
  11. DF-370-V: Baotian Bt49qt-12
  12. DF-550-V: Aprilia Tf
  13. DF-595-V: Sym G5j
  14. DG-508-S: Tomos A3
  15. DG-538-S: Generic B93
  16. DG-546-S: Tgb Bh1
  17. DG-570-S: Derbi Gpr 50 al.frame
  18. DG-582-S: Kymco People s
  19. DG-623-S: Yamaha Sa14
  20. DG-650-S: Tomos Youngst r
  21. DG-720-S: Derbi Senda Sm
  22. DG-777-N: Tomos A3
  23. DG-803-X: Peugeot Vivacity
  24. DG-812-N: Microcar Mc2
  25. DG-813-F: Kymco Agility50
  26. DG-837-N: Peugeot Ludix
  27. DG-852-N: Tomos A3
  28. DG-865-N: Tomos A3
  29. DG-920-N: Piaggio C38
  30. DG-927-N: Piaggio C38

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.152 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.