DG-766-X DG-769-X

DG-768-X: Piaggio C38

DG-768-X Op deze pagina vind je alle informatie over DG–768–X, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DG-768-X?

infoverkopentools

Specificaties van de DG-768-X

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken DG-768-X, DG–768–X, DG 768 X (gespeld: Dirk Gerard Zeven Zes Acht Xantippe)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-12-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-11-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de DG768X

30-11-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
30-11-2006 Eerste toelating
10-12-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum DG-768-X

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken DG768X (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de DG 768 X

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van DG768X weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (DG768X)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DG-768-X. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DG768X uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 76-DGX-8, een Puch Zip 25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: DG-768-X, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: D-768-GX, een Baotian Bt49qt-12p1 bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DG–768–X één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FG-768-X, een Yamaha Sa14 bromfiets uit 2007.
  2. Verandering op plek 2: DB-768-X, een Tomos A3 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DH-768-X, een Zundapp 529-05 bromfiets uit 1987.
  4. Verandering op plek 3: DG-568-X, een Beta Air 50 cc mofa bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: DG-868-X, een Motobecane - bromfiets uit 1977.
  6. Verandering op plek 4: DG-748-X, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: DG-778-X, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: DG-767-X, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: DG-769-X, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: DG-768-V, een Tomos A35 (b/disco/dg) bromfiets uit 2005.

Achterstevoren

Als je DG768X omdraait krijg je X867GD, een witte Audi A3 Sportback personenauto uit 2021.

Meer kentekens met D, G en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 6 en 8 in DG768X vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-11-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 38-FZP-9: Peugeot Vivacity
  2. 70-FSN-1: Yamaha Sa14
  3. D-922-PH: Mbk Sa14
  4. DB-286-H: Beta Bs4
  5. DH-249-L: Yamaha Sa14
  6. DR-489-P: Piaggio C38
  7. DR-863-H: Sym Ft05w
  8. DS-082-D: Ligier Xtoo Max
  9. DX-028-D: Peugeot Fight
  10. FB-388-S: Kymco Agility50
  11. FB-662-T: Tomos A3
  12. FB-667-T: Baotian Bt49qt-12
  13. FB-671-Z: Kymco Agility50
  14. FD-062-R: Kymco People s
  15. FD-093-R: Piaggio C38
  16. FD-151-P: Yamaha Sa21
  17. FD-164-L: Piaggio C25
  18. FD-168-P: Piaggio C44
  19. FD-417-N: Tomos A3
  20. FD-493-J: Honda Nps50
  21. FD-507-J: Piaggio C38
  22. FD-692-L: Peugeot Ludix
  23. FD-700-L: Peugeot Fight
  24. FD-708-L: Derbi Senda Sm
  25. FD-717-L: Kymco Grand dink 50
  26. FD-787-L: Tomos Flexer
  27. FD-807-L: Piaggio C25
  28. FD-816-H: Piaggio C38
  29. FD-989-P: Kymco People s
  30. FG-448-R: Baotian Bt50qt-9

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.664 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.