DN-181-V DN-183-V

DN-182-V: Piaggio C38

DN-182-V Op deze pagina vind je alle informatie over DN–182–V, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met DN-182-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DN-182-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken DN-182-V, DN–182–V, DN 182 V (gespeld: Dirk Nico Één Acht Twee Victor)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de DN182V

31-05-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
31-05-2007 Eerste toelating
03-07-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum DN-182-V

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken DN182V (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de DN 182 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van DN182V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (DN182V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DN-182-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DN182V uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 18-DNV-2, een Peugeot - bromfiets uit 1973.
  2. Sidecode 9: DN-182-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: D-182-NV, een Yamaha Xf50 bromfiets uit 2010.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DN–182–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FN-182-V, een Jinlun Jl50qt-6 bromfiets uit 2007.
  2. Verandering op plek 2: DL-182-V, een Vespa Ciao P 25 bromfiets uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: DP-182-V, een Puch Maxi-s bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: DN-082-V, een Leike Lk50qt-17 bromfiets uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: DN-282-V, een Yamaha Neo's bromfiets uit 2005.
  6. Verandering op plek 4: DN-172-V, een Piaggio C31 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: DN-181-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: DN-183-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: DN-182-S, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  10. Verandering op plek 6: DN-182-X, een Tomos Sprint 4e bromfiets uit 1977.

Achterstevoren

Als je DN182V omdraait krijg je V281ND, een Iveco 35s12 bedrijfsauto uit 2018.

Meer kentekens met D, N en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8 en 2 in DN182V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 54-FDH-4: Baotian Bt49qt-3
  2. DP-788-S: Kymco Sa10
  3. FF-830-R: Peugeot G1a
  4. FG-771-T: Peugeot Vivacity
  5. FH-120-D: Kymco Agility50
  6. FH-137-L: Jmstar Jsd50qt-27
  7. FH-166-X: Sym Hu05w
  8. FH-179-H: Baotian Bt50qt-9
  9. FH-232-X: Sym Hu05w
  10. FH-380-J: Cpi Jr
  11. FH-586-V: Benzhou 50retro
  12. FH-625-R: Piaggio C38
  13. FH-703-Z: Motormania Zn50qt-e
  14. FH-785-V: Black n roll S4800d
  15. FH-887-R: Sym Hu05w
  16. FH-909-Z: Tomos Youngst r racing
  17. FH-912-Z: Tomos Youngst r Racing
  18. FH-913-Z: Tomos Youngst r Racing
  19. FH-924-Z: Ggc global generation clt E-max
  20. FJ-014-B: Piaggio C25
  21. FJ-015-B: Piaggio C25
  22. FJ-087-B: Piaggio C24
  23. FJ-323-B: Tomos Youngst r
  24. FJ-347-G: Guoben Gb50qt-16
  25. FJ-396-D: Peugeot Ludix
  26. FJ-557-F: Yamaha Sa14
  27. FJ-567-B: Piaggio C25
  28. FJ-754-D: Kymco Sa10
  29. FJ-764-D: Motormania Zn50qt-e.25
  30. FJ-777-D: Peugeot Vivacity

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.