F-049-DV F-051-DV

F-050-DV: Piaggio C38

F-050-DV Op deze pagina vind je alle informatie over F–050–DV, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-050-DV?

infoverkopentools

Specificaties van de F-050-DV

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-050-DV, F–050–DV, F 050 DV (gespeld: Ferdinand Nul Vijf Nul Dirk Victor)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F050DV

30-07-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
30-07-2011 Eerste toelating
30-07-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-050-DV

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F050DV (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 050 DV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F050DV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F050DV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-050-DV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F050DV uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FD-050-V, een Honda C 50 bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 10: F-050-DV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–050–DV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-050-DV, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-050-DV, een blauwe Mercedes-benz B180 D personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-150-DV, een Btc Iva lux50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: F-040-DV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-060-DV, een Piaggio C44 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: F-051-DV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 5: F-050-BV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-050-FV, een Xinling Xl50qt-7 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: F-050-DT, een Fosti Ft50qt-e.25 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-050-DX, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F050DV omdraait krijg je VD050F, een Mercedes-benz Citan bedrijfsauto uit 2013.

Meer kentekens met F, D en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 5 en 0 in F050DV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-07-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-158-LX: Piaggio C38
  2. D-164-NN: Peugeot Speedfight
  3. D-350-ZP: Piaggio C44
  4. D-582-ZG: Peugeot Kisbee
  5. D-657-HV: Piaggio C44
  6. D-704-NH: Sym Xs50qt
  7. D-850-VH: Piaggio C25
  8. D-985-VP: Sym Xs50qt
  9. F-033-DF: Sym N/a
  10. F-126-BH: Sym N/a
  11. F-151-DB: Btc Bt49qt-12c
  12. F-154-DH: Piaggio C25
  13. F-161-DK: Agm V641
  14. F-307-BZ: Berini 25 sixties
  15. F-395-DT: Kymco Agility Carry
  16. F-399-DT: Scooterking Quest
  17. F-486-DK: Iva Lux50
  18. F-488-BR: Piaggio C25
  19. F-490-DT: Agm Venom
  20. F-491-DT: Kymco Dink
  21. F-498-DN: Piaggio C25
  22. F-673-DK: Piaggio C44
  23. F-681-DS: Fosti Ft50qt-e
  24. F-713-BB: Sym Xs50qt
  25. F-714-DN: Benzhou 25 sixties
  26. F-732-DF: Turbho Cx-50
  27. F-828-DT: Fosti Ft50qt-e.25
  28. F-858-DS: Sym Xs50qt
  29. F-915-DH: Sym Hu05w
  30. FP-568-G: Baotian Bt49qt-11

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.154 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.249 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.