F-152-LJ F-154-LJ

F-153-LJ: Piaggio C38

F-153-LJ Op deze pagina vind je alle informatie over F–153–LJ, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2013. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met F-153-LJ?

infoverkopentools

Specificaties van de F-153-LJ

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-153-LJ, F–153–LJ, F 153 LJ (gespeld: Ferdinand Één Vijf Drie Lodewijk Jan)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 6
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-03-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-03-2013 (ruim 12 jaar geleden)

Tijdlijn van de F153LJ

20-03-2013 Eerste tenaamstelling in nederland
20-03-2013 Eerste toelating
09-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
18-04-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-153-LJ

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F153LJ (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 153 LJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F153LJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F153LJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-153-LJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F153LJ uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 15-FLJ-3, een Yamaha Mint 25 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FL-153-J, een Yamaha Cs50z bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-153-LJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–153–LJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-153-LJ, een grijze Suzuki Vitara personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-053-LJ, een Turbho Rg-50 bromfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: F-253-LJ, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: F-143-LJ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-163-LJ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  6. Verandering op plek 4: F-152-LJ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: F-154-LJ, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: F-153-KJ, een Znen Zn50qt-30a bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-153-NJ, een Emco Novette Twin bromfiets uit 2013.
  10. Verandering op plek 6: F-153-LH, een Tomos Standard bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-153-LK, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je F153LJ omdraait krijg je JL351F, een blauwe Hyundai I 10 personenauto uit 2012.

Meer kentekens met F, L en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, L en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 3 in F153LJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FLJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-03-2013 (ruim 12 jaar geleden):
  1. D-408-ZP: Sym Fw05a
  2. D-654-ZJ: Piaggio C38
  3. F-003-NK: Tomos Standard
  4. F-034-NK: Kymco People s
  5. F-047-NK: Piaggio N/a
  6. F-121-LK: Kymco Agility50
  7. F-191-NK: Kymco Vp50
  8. F-196-HG: Piaggio C38
  9. F-216-JH: Piaggio C38
  10. F-246-NH: Viraggio Sensa
  11. F-328-GR: Generic Roc 50
  12. F-345-NK: Piaggio C49
  13. F-352-LP: Kymco Super8 50
  14. F-377-ND: Sym Xs50qt
  15. F-391-NJ: Sym Hu05w
  16. F-436-KX: Honda Nsc50wh
  17. F-438-NK: Kymco Agility 50
  18. F-443-JV: Jdm Roxsy
  19. F-444-NH: Peugeot Speedfight
  20. F-529-NJ: Turbho Rl-50
  21. F-540-NK: Yamaha Ns50
  22. F-546-NK: Piaggio N/a
  23. F-627-NK: Kymco Grand dink 50
  24. F-671-NG: Xinix Fosti
  25. F-717-NK: Yiying Dolcevita 50
  26. F-854-GV: Sym Xs50qt
  27. F-907-LL: Sym Xs50qt
  28. F-907-NB: Piaggio N/a
  29. F-912-NJ: Agm V641
  30. F-990-NB: Turbho Rl-50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.