F-155-JP F-158-JP

F-157-JP: Piaggio C38

F-157-JP Op deze pagina vind je alle informatie over F–157–JP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met F-157-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-157-JP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-157-JP, F–157–JP, F 157 JP (gespeld: Ferdinand Één Vijf Zeven Jan Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-09-2018 (7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F157JP

27-06-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
27-06-2012 Eerste toelating
05-09-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-157-JP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F157JP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 157 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F157JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F157JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-157-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F157JP uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 15-FJP-7, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FJ-157-P, een Peugeot A1 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-157-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–157–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-157-JP, een Honda Vision Met-in bromfiets uit 1992.
  2. Verandering op plek 1: G-157-JP, een zwarte Audi A4 Avant personenauto uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: F-057-JP, een Pronto Amaro bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: F-257-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  5. Verandering op plek 3: F-147-JP, een Benzhou Iva lux50 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 3: F-167-JP, een Agm Flash bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: F-156-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: F-158-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-157-HP, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 5: F-157-KP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2014.
  11. Verandering op plek 6: F-157-JN, een Luuko Zipp bromfiets uit 2012.
  12. Verandering op plek 6: F-157-JR, een Sym Hu05w bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je F157JP omdraait krijg je PJ751F, een rode Hyundai I20 personenauto uit 2017.

Meer kentekens met F, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 5 en 7 in F157JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-06-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-369-JK: Greenbike Tdr021z
  2. D-550-TH: Iico Forte
  3. F-050-HN: E-max 110s
  4. F-092-HL: Peugeot Tweet
  5. F-118-JT: Santini San remo
  6. F-160-GT: Sym Av05w
  7. F-224-JT: Piaggio C38
  8. F-273-JR: Agm Vx 50
  9. F-276-JT: Sym Hu05w
  10. F-288-JT: Sym Az05w
  11. F-289-GJ: Sfm gmbh Saxonette
  12. F-307-JT: Sym Xs50qt
  13. F-396-HT: Piaggio C25
  14. F-422-JP: Sym Xs50qt
  15. F-423-HD: Sym Mio 50
  16. F-528-BT: Kymco Agility City 50
  17. F-554-JB: Piaggio C38
  18. F-566-JP: Tomos Flexer
  19. F-711-HS: Btm Bt49qt-20b
  20. F-716-FG: Turbho Re-50
  21. F-724-JS: Super Cub
  22. F-780-JT: Agm Flash
  23. F-809-JP: Piaggio C25
  24. F-812-JS: Agm Hn50qt-10
  25. F-819-JP: Piaggio C38
  26. F-870-DP: Kymco Like
  27. F-870-JT: Piaggio C45
  28. F-880-HH: Piaggio C38
  29. F-893-JT: Piaggio C38
  30. F-895-JT: Piaggio C38

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.