F-167-FP F-170-FP

F-168-FP: Piaggio C38

F-168-FP Op deze pagina vind je alle informatie over F–168–FP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-168-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-168-FP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-168-FP, F–168–FP, F 168 FP (gespeld: Ferdinand Één Zes Acht Ferdinand Pieter)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-11-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-11-2011 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F168FP

05-11-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
05-11-2011 Eerste toelating
25-10-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
07-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-168-FP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F168FP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 168 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F168FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F168FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-168-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F168FP uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FF-168-P, een Kreidler - bromfiets uit 1987.
  2. Sidecode 10: F-168-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–168–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-168-FP, een Lingben Lb50qt-40 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-168-FP, een zwarte Mini Clubman Cooper personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-068-FP, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-268-FP, een Lingben Lb50qt-45 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-158-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-188-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: F-167-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: F-169-FP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-168-DP, een Velosolex 3800 bromfiets uit 1978.
  10. Verandering op plek 5: F-168-GP, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-168-FN, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2011.
  12. Verandering op plek 6: F-168-FR, een Mtl Mtl-eb-023-0bw bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F168FP omdraait krijg je PF861F, een grijze Opel Astra Sports tourer personenauto uit 2015.

Meer kentekens met F, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6 en 8 in F168FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-11-2011 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-001-NV: Kymco Sento
  2. D-229-RX: Lingben Lb50qt-45
  3. D-274-LK: Yiben Yb50qt-4
  4. D-322-ZN: Piaggio C25
  5. D-358-GL: Kymco Agility 50
  6. D-361-ZJ: Kymco Super8 50
  7. D-489-SJ: Malaguti 83
  8. D-895-XJ: Sym Xs50qt
  9. D-922-JK: Malaguti Centro
  10. F-022-FZ: Capri Cl
  11. F-107-GD: Nijia Sachs-bikes
  12. F-196-DL: Tomos A3
  13. F-215-DR: Piaggio C44
  14. F-269-BH: Sym N/a
  15. F-286-BD: Sym Xs50qt
  16. F-334-GB: Piaggio C44
  17. F-419-FJ: Peugeot Kisbee
  18. F-473-GB: Sym Ad05w
  19. F-565-DB: Piaggio C38
  20. F-634-FS: Sym Xs50qt
  21. F-728-DG: Piaggio C25
  22. F-791-DJ: Piaggio C25
  23. F-819-FZ: Piaggio C38
  24. F-830-GB: Piaggio C38
  25. F-892-FN: Piaggio C25
  26. F-914-GB: Sachs bike Electra De luxe
  27. F-961-FX: Piaggio C38
  28. F-976-FP: Piaggio C38
  29. F-983-FJ: Sym Hu05w
  30. FX-318-T: Piaggio C25

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.