F-248-BB F-251-BB

F-250-BB: Piaggio C38

F-250-BB Op deze pagina vind je alle informatie over F–250–BB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2011. Deze Piaggio rijdt op benzine. Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met F-250-BB?

infoverkopentools

Specificaties van de F-250-BB

Het kenteken van deze Piaggio C38 (F250BB) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Vervaldata en historie
Datum aanvang laatste tenaamstelling 26-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum aanvang tenaamstelling 26-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F250BB

26-07-2011 Eerste toelating
26-07-2011 Huidige aanvang laatste tenaamstelling
26-07-2011 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 1,29 m cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Motorcode C389M
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof benzine
Emissiecode nee
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Fiscaal
BPM € 0,-
Gedetailleerde waarde Uitgebreide waarde-check van deze Piaggio C38 doen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-250-BB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F250BB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 22-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 250 BB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F250BB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F250BB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-250-BB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F250BB uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FB-250-B, een Aprilia Area 51 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: F-250-BB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–250–BB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: G-250-BB, een rode Opel Crossland X personenauto uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: F-150-BB, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: F-350-BB, een Berini Aiyumo young bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: F-240-BB, een Lintex Ht50qt-39 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-260-BB, een Piaggio C44 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: F-251-BB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: F-250-DB, een Benzhou 25 sixties bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 6: F-250-BD, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F250BB omdraait krijg je BB052F, een Scania R580 bedrijfsauto uit 2017.

Meer kentekens met F, B en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, B en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 0 in F250BB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FBB-kentekens.

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.