F-473-GG F-476-GG

F-475-GG: Piaggio C38

F-475-GG Op deze pagina vind je alle informatie over F–475–GG, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-475-GG?

infoverkopentools

Specificaties van de F-475-GG

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-475-GG, F–475–GG, F 475 GG (gespeld: Ferdinand Vier Zeven Vijf Gerard Gerard)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-12-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F475GG

24-02-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
24-02-2012 Eerste toelating
12-12-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-475-GG

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F475GG (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 475 GG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F475GG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F475GG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-475-GG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F475GG uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 47-FGG-5, een Vespa Si 25 km/uur bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FG-475-G, een Benzhou Yy50qt-21 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-475-GG, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–475–GG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-475-GG, een Aprilia Te bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-475-GG, een grijze Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-375-GG, een Iva Lux50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-575-GG, een Sym N/a bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-465-GG, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: F-485-GG, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: F-473-GG, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 4: F-476-GG, een Piaggio C49 bromfiets uit 2014.
  9. Verandering op plek 5: F-475-FG, een Sym N/a bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 5: F-475-HG, een Benzhou 50retro bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-475-GF, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2012.
  12. Verandering op plek 6: F-475-GH, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.

Achterstevoren

Als je F475GG omdraait krijg je GG574F, een witte Ford Focus personenauto uit 2015.

Meer kentekens met F, G en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7 en 5 in F475GG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-02-2012 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-510-TX: Agm Nano
  2. D-962-FX: Znen Zn50qt-e3.25
  3. F-014-GL: Piaggio C38
  4. F-021-FG: Piaggio C38
  5. F-028-GL: Piaggio C38
  6. F-033-DJ: Vom Bella exclusive
  7. F-037-GN: Tomos Luxe
  8. F-040-GV: Baotian Bt49qt-21
  9. F-091-GT: Sym Xs50qt
  10. F-103-DS: Piaggio C38
  11. F-146-GV: Kymco Agility 50
  12. F-148-GV: Yamaha Yn50fu
  13. F-181-GV: Agm Flash
  14. F-192-GV: Microcar M.go
  15. F-264-GK: Yamaha Yn50fu
  16. F-296-GV: Saxonette 529
  17. F-436-GV: Sym Xs50qt
  18. F-456-GV: Aprilia Tf
  19. F-513-GS: Sfm gmbh Saxonette
  20. F-557-GT: Sym Xs50qt
  21. F-589-GV: Peugeot Vivacity
  22. F-625-GV: Piaggio C38
  23. F-631-BF: Piaggio C38
  24. F-632-GV: Piaggio C25
  25. F-673-FZ: Piaggio C38
  26. F-711-FG: Turbho Re-50
  27. F-829-GS: Kymco Vitality
  28. F-847-FX: Znen Zn50qt-e.25
  29. F-858-GT: Kymco Vp50
  30. F-888-GT: Peugeot Tweet

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.