F-506-GH F-508-GH

F-507-GH: Piaggio C38

F-507-GH Op deze pagina vind je alle informatie over F–507–GH, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-507-GH?

infoverkopentools

Specificaties van de F-507-GH

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-507-GH, F–507–GH, F 507 GH (gespeld: Ferdinand Vijf Nul Zeven Gerard Hendrik)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-03-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-03-2012 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F507GH

02-03-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
02-03-2012 Eerste toelating
22-12-2014 Vorige aanvang tenaamstelling
16-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
26-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-507-GH

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F507GH (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 507 GH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F507GH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F507GH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-507-GH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F507GH uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 50-FGH-7, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FG-507-H, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-507-GH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–507–GH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-507-GH, een Aprilia Te bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-507-GH, een witte Mazda Mazda3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-407-GH, een Rover bikes Havana bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-607-GH, een Kymco Grand dink 50 bromfiets uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: F-517-GH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 4: F-506-GH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-508-GH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 5: F-507-FH, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-507-HH, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-507-GG, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-507-GJ, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F507GH omdraait krijg je HG705F, een blauwe Opel Adam personenauto uit 2015.

Meer kentekens met F, G en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 0 en 7 in F507GH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGH-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-03-2012 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-508-RG: Sym Hu05w
  2. D-844-VT: Sym Xs50qt-2
  3. D-912-VT: Kymco New sento
  4. F-054-GZ: Peugeot Vivacity
  5. F-068-GZ: Honda Nsc50wh
  6. F-070-FR: Sym N/a
  7. F-075-FV: Ebretti Ebretti
  8. F-091-GL: Fosti Retro
  9. F-148-GX: Kreidler Msg
  10. F-197-GX: Peda motor Chip
  11. F-254-FX: Aprilia Sb
  12. F-292-BL: Derbi Boulevard 50
  13. F-317-GX: Piaggio C38
  14. F-386-GT: Sym Xs50qt
  15. F-410-GX: Yiying Iva lux50
  16. F-526-FP: Tgb Bm1
  17. F-607-GV: Sym Xs50qt
  18. F-637-GX: Xufeng Liying
  19. F-648-GS: Peugeot Kisbee
  20. F-679-DP: Sym Az05w
  21. F-748-FR: Piaggio C38
  22. F-756-GT: Peugeot Speedfight
  23. F-760-GT: Peugeot Kisbee
  24. F-775-DN: Turbho Rx-50
  25. F-776-GT: Piaggio C38
  26. F-820-GV: Sym N/a
  27. F-857-FT: Vom Bella exclusive
  28. F-864-DD: Piaggio C38
  29. F-957-GX: Kymco Super8 50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.