F-518-DS F-521-DS

F-520-DS: Piaggio C38

F-520-DS Op deze pagina vind je alle informatie over F–520–DS, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-520-DS?

infoverkopentools

Specificaties van de F-520-DS

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-520-DS, F–520–DS, F 520 DS (gespeld: Ferdinand Vijf Twee Nul Dirk Simon)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-08-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F520DS

16-08-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
16-08-2011 Eerste toelating
15-07-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-520-DS

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F520DS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 520 DS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F520DS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F520DS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-520-DS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–520–DS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-520-DS, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-520-DS, een grijze Audi Q8 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-420-DS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-620-DS, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-510-DS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-530-DS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-521-DS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-520-BS, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-520-FS, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: F-520-DR, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-520-DT, een Znen Zn50qt-e3.25 bromfiets uit 2011.

Ezelsbruggetje

Om F–520–DS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, D en S kun je de volgende woorden maken: façades, Fouads en Fuads. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 2 en 0 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met F, D en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 0 in F520DS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-08-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-065-TT: Piaggio C38
  2. D-207-BD: Rover bikes Bella exclusive
  3. D-333-ZP: Piaggio C38
  4. D-788-VK: Sym Hu05w
  5. D-806-ZT: Piaggio C25
  6. D-899-GK: Beta Bs4
  7. D-921-ZL: Piaggio C38
  8. D-940-XR: Znen Zn50qt-e
  9. D-989-XR: Znen Zn50qt-e
  10. F-016-DX: Piaggio C25
  11. F-078-DS: Benzhou 25 sixties
  12. F-093-FB: Tauris Corona
  13. F-129-FD: Wangye 50b hf
  14. F-137-DX: Znen Zn50qt-e5
  15. F-191-DJ: Vom Bella milano
  16. F-192-DX: Btc Iva lux50
  17. F-288-DT: Piaggio C38
  18. F-450-DR: Znen Zn50qt-e.25
  19. F-476-DJ: Znen F7 50s
  20. F-510-BS: Piaggio N/a
  21. F-530-FB: Peugeot Tweet
  22. F-658-DF: Fosti Ft50qt-e.25
  23. F-820-DF: Piaggio C38
  24. F-859-DZ: Btc Bt49qt-9f
  25. F-865-DJ: Znen Zn50qt-f.25
  26. F-936-DS: Piaggio C38
  27. F-937-DH: Kymco Like
  28. F-947-DZ: Piaggio C38
  29. F-953-DX: Yiying Iva lux50
  30. FX-660-L: Rieju Yh50qt

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.160 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.