F-522-GL F-525-GL

F-523-GL: Piaggio C38

F-523-GL Op deze pagina vind je alle informatie over F–523–GL, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-523-GL?

infoverkopentools

Specificaties van de F-523-GL

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-523-GL, F–523–GL, F 523 GL (gespeld: Ferdinand Vijf Twee Drie Gerard Lodewijk)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-03-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-03-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F523GL

10-03-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
10-03-2012 Eerste toelating
17-04-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-523-GL

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F523GL (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 523 GL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F523GL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F523GL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-523-GL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–523–GL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-523-GL, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-523-GL, een zwarte Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-423-GL, een Lingben Lb50qt-45 bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: F-623-GL, een Tomos A35-hba bromfiets uit 1992.
  5. Verandering op plek 3: F-503-GL, een Piaggio C44 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: F-533-GL, een Piaggio C25 bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-522-GL, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: F-524-GL, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-523-FL, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 5: F-523-HL, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-523-GK, een Zhongneng Retro bromfiets uit 2011.
  12. Verandering op plek 6: F-523-GN, een Beeline Veloce Gt bromfiets uit 2013.

Ezelsbruggetje

Om F–523–GL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, G en L kun je Fagel maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 2 en 3 met Fagel te combineren.

Meer kentekens met F, G en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 2 en 3 in F523GL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGL-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-03-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-348-PZ: Peugeot Vivacity
  2. D-418-XS: Chatenet Ch26
  3. D-592-ZG: Peugeot Tweet
  4. F-005-GZ: Lingben Lb50qt-45
  5. F-035-GR: Piaggio C25
  6. F-049-DJ: Vom Bella exclusive
  7. F-076-DV: Piaggio C38
  8. F-088-FG: Benzhou 25 sixties
  9. F-168-HB: Kymco Agility 50
  10. F-248-GZ: Chihui Ches-a
  11. F-250-HB: Sym Xs50qt
  12. F-252-GZ: Chihui Ches-a
  13. F-309-HB: Znen Zn50qt-e3.25
  14. F-345-GS: Yamaha Yn50fu
  15. F-400-HB: Kymco Like
  16. F-429-GZ: Kymco People s
  17. F-554-GR: Piaggio C38
  18. F-555-GR: Piaggio C38
  19. F-564-HB: Tomos Quadro E-start
  20. F-640-GZ: Sachs bike Electra
  21. F-657-HB: Yamaha Yn50fu
  22. F-665-HB: Yamaha Yn50fm
  23. F-696-GK: Piaggio C38
  24. F-777-GZ: Peugeot Vivacity
  25. F-824-FN: Sym Hu05w
  26. F-906-GX: Aprilia Tf
  27. F-920-GN: Piaggio C38
  28. F-920-GP: Kymco Like
  29. F-933-GZ: Honda Nsc50wh
  30. F-982-GS: Peugeot Tweet

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.669 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.156 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.256 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.