F-684-KD F-687-KD

F-686-KD: Piaggio C38

F-686-KD Op deze pagina vind je alle informatie over F–686–KD, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-686-KD?

infoverkopentools

Specificaties van de F-686-KD

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-686-KD, F–686–KD, F 686 KD (gespeld: Ferdinand Zes Acht Zes Karel Dirk)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-04-2025 (bijna 5 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-07-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F686KD

25-07-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
25-07-2012 Eerste toelating
16-04-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
22-04-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-686-KD

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F686KD (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 23-04-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 686 KD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F686KD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F686KD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-686-KD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F686KD uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 68-FKD-6, een Yamaha Neo's bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FK-686-D, een Piaggio C44 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-686-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–686–KD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-686-KD, een Znen Zn50qt-12 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-686-KD, een gele Volkswagen Transporter personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-586-KD, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: F-786-KD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-676-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: F-696-KD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2013.
  7. Verandering op plek 4: F-685-KD, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  8. Verandering op plek 4: F-687-KD, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-686-JD, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 5: F-686-LD, een Lintex Ht50qt-29a bromfiets uit 2012.
  11. Verandering op plek 6: F-686-KB, een Turbho Rg-50 bromfiets uit 2012.
  12. Verandering op plek 6: F-686-KF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je F686KD omdraait krijg je DK686F, een Honda Sfx 50 bromfiets uit 2005.

Meer kentekens met F, K en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, K en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 8 en 6 in F686KD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FKD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-07-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-161-JJ: Fosti Ft50qt-e.25
  2. D-378-JB: Kymco Sento
  3. D-735-RZ: Iva Ra9015
  4. F-004-DJ: Tomos Luxe
  5. F-024-KD: Baotian Bt49qt-21
  6. F-057-BG: Killerbee Custom
  7. F-140-JX: Sym Xs50qt
  8. F-209-KG: Kymco Grand dink 50
  9. F-212-KF: Znen Zn50qt-b
  10. F-218-HB: Peugeot Speedfight
  11. F-283-JN: Piaggio C38
  12. F-307-KG: Kymco Agility 50
  13. F-308-JL: Piaggio C25
  14. F-315-KG: Znen Zn50qt-e5
  15. F-358-JX: Piaggio C38
  16. F-379-JN: Piaggio C38
  17. F-412-KD: Killerbee Roma
  18. F-485-HS: Tomos Flexer
  19. F-509-KG: Piaggio N/a
  20. F-519-KD: Piaggio C38
  21. F-531-KG: Aprilia Tf
  22. F-634-GR: Kymco Agility 50
  23. F-693-JK: Piaggio C38
  24. F-741-KG: Nimoto City
  25. F-770-HX: Piaggio C38
  26. F-808-KG: Sym Av05w
  27. F-869-KF: Znen Zn50qt-30a
  28. F-898-JP: Kymco Agility 50
  29. F-923-KF: Yamaha Yn50fm
  30. F-981-KG: Peugeot Speedfight

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.