F-811-JP F-814-JP

F-813-JP: Piaggio C38

F-813-JP Op deze pagina vind je alle informatie over F–813–JP, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2012. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met F-813-JP?

infoverkopentools

Specificaties van de F-813-JP

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-813-JP, F–813–JP, F 813 JP (gespeld: Ferdinand Acht Één Drie Jan Pieter)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*00
Variant 7
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-06-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F813JP

18-06-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
18-06-2012 Eerste toelating
06-03-2013 Vorige aanvang tenaamstelling
18-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-813-JP

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F813JP (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 813 JP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F813JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F813JP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-813-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F813JP uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 81-FJP-3, een Peugeot Speed fight 45 km bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 10: F-813-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–813–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-813-JP, een Yiying 25 sixties bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-813-JP, een grijze Mercedes-benz E300 De personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-713-JP, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 2: F-913-JP, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-803-JP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  6. Verandering op plek 3: F-823-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  7. Verandering op plek 4: F-812-JP, een Piaggio N/a bromfiets uit 2013.
  8. Verandering op plek 4: F-814-JP, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.
  9. Verandering op plek 5: F-813-HP, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 5: F-813-KP, een Znen Zn50qt-30a bromfiets uit 2013.
  11. Verandering op plek 6: F-813-JN, een Kymco Super8 50 bromfiets uit 2012.
  12. Verandering op plek 6: F-813-JR, een Piaggio C25 bromfiets uit 2012.

Achterstevoren

Als je F813JP omdraait krijg je PJ318F, een bruine Land rover Vintage on volt defender personenauto uit 1983.

Meer kentekens met F, J en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 1 en 3 in F813JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FJP-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-06-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-215-JL: Kymco Sento
  2. D-984-ZD: Peugeot Vivacity
  3. F-009-JH: Znen F7 50s
  4. F-033-JR: Turbho Re-50
  5. F-059-HN: Kymco Agility 50
  6. F-060-HN: Kymco Agility 50
  7. F-086-JH: Tb Tb50qt-16
  8. F-093-JK: Znen Zn50qt-hs
  9. F-166-HP: Iico Florence
  10. F-208-HP: Iico Florence
  11. F-227-HP: Iico Florence
  12. F-347-JK: Sym N/a
  13. F-367-JK: Peugeot Vclic
  14. F-402-JF: Aixam S8
  15. F-413-JG: Piaggio C38
  16. F-549-GR: Kymco Like
  17. F-558-JN: Jdm Abaca
  18. F-576-JJ: Piaggio C38
  19. F-612-HS: Iico Forte
  20. F-665-GL: Yamaha Yn50fu
  21. F-708-HG: Iico Foggia
  22. F-712-HX: Piaggio C38
  23. F-739-FV: Wlie Zn50qt-e
  24. F-765-JP: Piaggio C38
  25. F-769-GH: Peugeot Kisbee
  26. F-926-GR: Ebretti 318
  27. F-937-JN: Piaggio N/a
  28. F-953-HT: Benzhou Iva lux50
  29. F-974-JP: Agm V641

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.