Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | C38 |
Kenteken | F-817-SK, F–817–SK, F 817 SK (gespeld: Ferdinand Acht Één Zeven Simon Karel) |
Type | C38 |
Uitvoering | 00 |
Typegoedkeuringsnummer | e3*92/61*0125*18 |
Variant | 6 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen frameplaat onder zadel |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-03-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-11-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-11-2013 (bijna 12 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F817SK |
|
25-11-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-11-2013 | Eerste toelating |
31-03-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen |
Massa leeg voertuig | 98 kg |
Massa rijklaar | 110 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 290 kg |
Wielbasis | 129 cm |
Technische maximale massa voertuig | 290 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,03 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 3,20 kW (4,35 pk) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 4125 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio C38 opvragen |
De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F817SK (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van F817SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-817-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F817SK uit 2013 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–817–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–817–SK makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S en K kun je de volgende woorden maken: fysiek en fysieke. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 1 en 7 met dat woord te combineren.
Als je F817SK omdraait krijg je KS718F, een grijze Chausson 515 Finition welcome m14 personenauto uit 2014.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 1 en 7 in F817SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 817Â SK, gebruik dan onderstaande zoekbox: