F-838-GG F-840-GG

F-839-GG: Piaggio C38

F-839-GG Op deze pagina vind je alle informatie over F–839–GG, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-839-GG?

infoverkopentools

Specificaties van de F-839-GG

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-839-GG, F–839–GG, F 839 GG (gespeld: Ferdinand Acht Drie Negen Gerard Gerard)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-11-2011 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-11-2011 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F839GG

28-11-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
28-11-2011 Eerste toelating
25-06-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-839-GG

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F839GG (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 839 GG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F839GG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F839GG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-839-GG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F839GG uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 83-FGG-9, een Peugeot Zenith bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FG-839-G, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-839-GG, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–839–GG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-839-GG, een Tomos Pack r bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-839-GG, een zwarte Tesla Model 3 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-739-GG, een Microcar 40 bromfiets uit 2002.
  4. Verandering op plek 2: F-939-GG, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: F-829-GG, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: F-849-GG, een Sachs bike Electra De luxe bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-838-GG, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-839-FG, een Xinix Faeder bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-839-HG, een Btm Bt49qt-11 bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-839-GF, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: F-839-GH, een Kymco Like bromfiets uit 2011.

Achterstevoren

Als je F839GG omdraait krijg je GG938F, een grijze Suzuki Sx4 personenauto uit 2015.

Meer kentekens met F, G en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, G en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 3 en 9 in F839GG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FGG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-11-2011 (bijna 14 jaar geleden):
  1. D-093-VS: Kymco Agility 50
  2. D-625-KJ: Tgb Br1
  3. D-695-RH: City bug Yt923
  4. D-793-ZP: Kymco People s
  5. D-834-FD: Znen Zn50qt-b
  6. D-970-DL: Benzhou 50retro
  7. DBB-59-H: Honda Nps50
  8. F-016-FB: Piaggio C38
  9. F-099-BN: Sym Xs50qt
  10. F-113-FK: Xinix Faeder
  11. F-134-BP: Piaggio C25
  12. F-196-GF: Sym Az05w
  13. F-243-GG: Piaggio C38
  14. F-353-GG: Kymco Agility 50
  15. F-385-DR: Agm Fly
  16. F-391-GG: Tomos Standard
  17. F-418-DH: Killerbee Custom
  18. F-496-GG: La souris commercial Vespelini
  19. F-516-GG: Killerbee Bt49qt-21
  20. F-583-GF: Dichao Ft2000
  21. F-586-GG: Sym Hu05w
  22. F-681-GF: Piaggio C44
  23. F-682-GG: Wha trading bv Mtl-eb-042
  24. F-695-GF: Piaggio C44
  25. F-761-GF: Nimoto City
  26. F-791-GB: Piaggio C38
  27. F-835-FB: Turbho Rl-50
  28. F-846-BR: Iva Lux50
  29. F-889-GB: Turbho Cx-50
  30. F-932-FH: Kymco Agility50

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.666 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.