F-898-DF F-900-DF

F-899-DF: Piaggio C38

F-899-DF Op deze pagina vind je alle informatie over F–899–DF, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2011. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-899-DF?

infoverkopentools

Specificaties van de F-899-DF

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-899-DF, F–899–DF, F 899 DF (gespeld: Ferdinand Acht Negen Negen Dirk Ferdinand)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-01-2025 (bijna 8 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 27-07-2011 (ruim 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de F899DF

27-07-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
27-07-2011 Eerste toelating
27-07-2011 Vorige aanvang tenaamstelling
27-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
09-11-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
08-01-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-899-DF

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F899DF (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 899 DF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van F899DF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F899DF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-899-DF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F899DF uit 2011 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 89-FDF-9, een Tomos A2 bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FD-899-F, een Tgb Br1 bromfiets uit 2005.
  3. Sidecode 10: F-899-DF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–899–DF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-899-DF, een Sym Av05w bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-899-DF, een witte Audi Q2 personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-799-DF, een Piaggio N/a bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 2: F-999-DF, een Peugeot Ludix bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-889-DF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: F-898-DF, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: F-899-BF, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-899-FF, een Sym N/a bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: F-899-DD, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: F-899-DG, een Piaggio Ciao 25 km/h bromfiets uit 2001.

Achterstevoren

Als je F899DF omdraait krijg je FD998F, een D.k.w. 139 Nl 3 bromfiets uit 1973.

Meer kentekens met F, D en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 9 en 9 in F899DF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

27-07-2011 (ruim 14 jaar geleden):
  1. D-098-ZJ: Piaggio C25
  2. D-149-NR: Berini 25 sixties
  3. D-266-VZ: Yamaha Aerox
  4. D-363-FF: Tomos A3
  5. D-514-RR: Lintex Ht50qt-29a
  6. D-623-SB: Yamaha Xf50
  7. F-111-BJ: Sym Xs50qt
  8. F-145-DL: Iva Lux50
  9. F-184-DS: Baotian Bt49qt-21
  10. F-224-DS: Tomos Pack r
  11. F-230-DJ: Vom Bella milano
  12. F-231-DR: Piaggio C38
  13. F-265-BX: Skyteam 04
  14. F-290-DR: Znen Zn50qt-hs
  15. F-319-DP: Btm Bt49qt-21
  16. F-352-BH: Iva Ra-9015
  17. F-371-DR: Znen Zn50qt-hs
  18. F-400-DB: Sym Xs50qt
  19. F-444-DS: Piaggio C25
  20. F-460-DR: Peugeot Speedfight
  21. F-465-DL: Piaggio C44
  22. F-496-BD: Kymco Like
  23. F-676-DB: Benzhou Light 50
  24. F-750-DS: Agm Venom
  25. F-835-DR: Santini San remo
  26. F-869-DR: Microcar M.go
  27. F-918-DN: Sym Xs50qt
  28. F-929-DP: Viraggio Sensa
  29. F-937-DR: Peugeot Kisbee

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.