F-916-FB F-919-FB

F-917-FB: Piaggio C38

F-917-FB Op deze pagina vind je alle informatie over F–917–FB, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een snorfiets uit 2012. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met F-917-FB?

infoverkopentools

Specificaties van de F-917-FB

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken F-917-FB, F–917–FB, F 917 FB (gespeld: Ferdinand Negen Één Zeven Ferdinand Bernard)
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0565*01
Variant 9
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-03-2012 (ruim 13 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-03-2012 (ruim 13 jaar geleden)

Tijdlijn van de F917FB

14-03-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
14-03-2012 Eerste toelating
26-11-2014 Vorige aanvang tenaamstelling
07-12-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 113 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 80 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum F-917-FB

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken F917FB (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de F 917 FB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van F917FB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (F917FB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van F-917-FB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van F917FB uit 2012 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 91-FFB-7, een Yamaha Aerox bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FF-917-B, een Honda - bromfiets uit 1977.
  3. Sidecode 10: F-917-FB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2012.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–917–FB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: D-917-FB, een Tomos A3 bromfiets uit 2009.
  2. Verandering op plek 1: G-917-FB, een zwarte Seat Leon personenauto uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: F-817-FB, een Turbho Rg-50 bromfiets uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: F-907-FB, een Piaggio N/a bromfiets uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: F-927-FB, een Piaggio C25 bromfiets uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: F-916-FB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: F-919-FB, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: F-917-DB, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: F-917-GB, een Santini San remo bromfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: F-917-FD, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2012.

Meer kentekens met F, F en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 1 en 7 in F917FB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-03-2012 (ruim 13 jaar geleden):
  1. D-104-XS: Baotian Bt49qt-9s
  2. D-126-XN: Piaggio C38
  3. D-342-KV: Agm Gp1
  4. D-407-NZ: Sym Xs50qt
  5. F-022-DD: Benzhou 25 sixties
  6. F-055-FL: Piaggio C38
  7. F-093-HD: Tomos Flexer
  8. F-245-HD: Ebretti Ebretti
  9. F-275-GT: Baotian Bt49qt-20b
  10. F-296-HD: Btm Bt49qt-20b
  11. F-308-GF: Peugeot Vclic
  12. F-374-GJ: Piaggio C25
  13. F-379-GZ: Piaggio C25
  14. F-409-HB: Agm Vx 50
  15. F-414-HB: Agm Vx 50
  16. F-439-HB: Agm Retro Extra
  17. F-466-GZ: Znen Zn50qt-h
  18. F-544-BB: Agm Nano
  19. F-592-HB: Fosti Ft50qt-e.25
  20. F-645-HB: Xinix Faeder
  21. F-688-GR: Agm Vx 50
  22. F-694-HB: Vom Bella retro
  23. F-702-HB: Nimoto City
  24. F-722-HB: Sym Fw05a
  25. F-844-HB: Piaggio C25
  26. F-913-HB: Vom Bella milano
  27. F-929-GR: Ebretti 318
  28. F-950-HB: Yamaha Yn50fm
  29. F-952-GH: Peugeot Vclic
  30. F-996-GX: Benzhou 25 sixties

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.676 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio C38 snorfietsen

23.160 Piaggio C38 snorfietsen
Bekijk Piaggio C38 snorfietsen.
92.267 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.