FD-513-J FD-516-J

FD-514-J: Piaggio C38

FD-514-J Op deze pagina vind je alle informatie over FD–514–J, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FD-514-J?

infoverkopentools

Specificaties van de FD-514-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FD-514-J, FD–514–J, FD 514 J (gespeld: Ferdinand Dirk Vijf Één Vier Jan)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-01-2014 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-02-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-02-2007 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de FD514J

26-02-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
26-02-2007 Eerste toelating
29-01-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,60 kW (3,54 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FD-514-J

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FD514J (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FD 514 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FD514J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FD514J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FD-514-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FD514J uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 9: FD-514-J, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  2. Sidecode 10: F-514-DJ, een Turbho Rx-50 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FD–514–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DD-514-J, een Puch Maxi 25 bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GD-514-J, een witte Renault Clio personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FB-514-J, een Aprilia Rl bromfiets uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: FF-514-J, een Honda Cd 50 bromfiets uit 1977.
  5. Verandering op plek 3: FD-314-J, een Magneet Sportmaster De luxe bromfiets uit 1973.
  6. Verandering op plek 3: FD-614-J, een Fiets met losse hulpmotor Jlo Fm 48 e bromfiets uit 1973.
  7. Verandering op plek 4: FD-504-J, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 4: FD-524-J, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FD-513-J, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: FD-516-J, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FD-514-H, een Kreidler K54/0m bromfiets uit 1973.
  12. Verandering op plek 6: FD-514-K, een Sparta G50 bromfiets uit 1973.

Achterstevoren

Als je FD514J omdraait krijg je J415DF, een grijze Mazda 3 Mps personenauto uit 2007.

Meer kentekens met F, D en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 1 en 4 in FD514J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

26-02-2007 (bijna 19 jaar geleden):
  1. DK-337-H: Tomos A3
  2. DKV-80-V: Aixam K2
  3. FD-652-X: Sym Hu05w
  4. FF-190-B: Aprilia Tf
  5. FF-715-Z: Baotian Rebel49
  6. FF-872-K: Kinroad Windbell
  7. FG-029-K: Peugeot Vivacity
  8. FG-030-K: Peugeot Vivacity
  9. FG-135-K: Sym Ft05w
  10. FG-193-J: Tgb Bh1
  11. FG-281-J: Peugeot Ludix
  12. FG-379-H: Kymco Vitality
  13. FG-461-J: Derbi Senda Sm
  14. FG-467-H: Tomos Pack r
  15. FG-497-J: Tomos A3
  16. FG-588-J: Keeway F-act
  17. FG-652-J: Yamaha Cs50m
  18. FG-670-H: Tomos A3
  19. FG-683-J: Honda Nps50
  20. FG-702-F: Peugeot A1
  21. FG-831-J: Kymco Grand dink 50
  22. FG-835-B: Sinski Mc02a
  23. FG-850-F: Peugeot Ludix
  24. FG-851-F: Peugeot Ludix
  25. FG-853-F: Peugeot Ludix
  26. FG-855-F: Peugeot Ludix
  27. FG-857-F: Peugeot Ludix
  28. FG-862-F: Peugeot Ludix
  29. FG-864-F: Peugeot Ludix
  30. FG-877-F: Peugeot Ludix

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.661 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.