FD-648-F FD-650-F

FD-649-F: Piaggio C38

FD-649-F Op deze pagina vind je alle informatie over FD–649–F, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 1,00 kW (1,36 pk).

Wat wil je doen met FD-649-F?

infoverkopentools

Specificaties van de FD-649-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FD-649-F, FD–649–F, FD 649 F (gespeld: Ferdinand Dirk Zes Vier Negen Ferdinand)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*07
Variant 4
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-04-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-04-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FD649F

03-04-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
03-04-2007 Eerste toelating
23-07-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
09-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 96 kg
Massa rijklaar 103 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 49 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,00 kW (1,36 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,00 kW (1,36 pk)
Geluidsniveau stationair 74 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FD-649-F

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FD649F (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FD 649 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FD649F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FD649F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FD-649-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FD649F uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 64-FDF-9, een Peugeot Fight bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FD-649-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-649-DF, een Microcar M.go bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FD–649–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DD-649-F, een Peugeot Fight bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GD-649-F, een blauwe Peugeot 108 personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FB-649-F, een Berini gazelle - bromfiets uit 1977.
  4. Verandering op plek 2: FF-649-F, een Velosolex 3800 bromfiets uit 1976.
  5. Verandering op plek 3: FD-549-F, een Tomos A3 bromfiets uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: FD-749-F, een Sparta - bromfiets uit 1977.
  7. Verandering op plek 4: FD-639-F, een Piaggio C25 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 4: FD-679-F, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: FD-648-F, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: FD-649-D, een Zundapp 529-03 bromfiets uit 1987.
  11. Verandering op plek 6: FD-649-G, een Zundapp 517 bromfiets uit 1973.

Achterstevoren

Als je FD649F omdraait krijg je F946DF, een Peugeot Vclic bromfiets uit 2011.

Meer kentekens met F, D en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 4 en 9 in FD649F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-04-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. FD-062-T: Sym Hu05w
  2. FD-746-H: Tomos A3
  3. FF-314-V: Kymco Agility50
  4. FF-544-K: Piaggio C38
  5. FG-150-K: Malaguti Firefox F15 50 l/c
  6. FG-250-V: Jmstar Aa
  7. FG-262-Z: Peugeot Ludix
  8. FG-276-D: Piaggio C25
  9. FG-293-D: Piaggio C38
  10. FG-344-N: Yamaha Sa14
  11. FG-360-P: Sym Hu05w
  12. FG-538-V: Kymco Agility50
  13. FG-564-V: Sym Hu05w
  14. FG-673-V: Beta Bs4
  15. FG-709-K: Tgb Bm1
  16. FG-794-S: Kymco People s
  17. FG-821-Z: Derbi Gpr 50 al.frame
  18. FG-849-G: Motorhispania Dv0c
  19. FG-860-X: Sym Hu05w
  20. FG-873-T: Tomos A3
  21. FG-880-N: Yiying Yy50qt-21
  22. FG-933-R: Tomos Flexer
  23. FG-968-S: Peda Via 50
  24. FH-001-B: Peugeot Ludix
  25. FH-020-B: Peugeot Vivacity
  26. FH-025-B: Peugeot Vivacity
  27. FH-076-B: Aixam Scouty
  28. FH-095-B: Kymco Agility 50
  29. FJ-843-J: Piaggio C 38

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.664 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.