FD-678-V FD-681-V

FD-679-V: Piaggio C38

FD-679-V Op deze pagina vind je alle informatie over FD–679–V, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2007. De benzinemotor levert 2,60 kW (3,54 pk).

Wat wil je doen met FD-679-V?

infoverkopentools

Specificaties van de FD-679-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FD-679-V, FD–679–V, FD 679 V (gespeld: Ferdinand Dirk Zes Zeven Negen Victor)
Type C38
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-05-2007 (ruim 18 jaar geleden)

Tijdlijn van de FD679V

02-05-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
02-05-2007 Eerste toelating
05-10-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
01-07-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Toegestane maximum massa voertuig 290 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,60 kW (3,54 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FD-679-V

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FD679V (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 22-12-2024.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FD 679 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van FD679V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FD679V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FD-679-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FD679V uit 2007 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 67-FDV-9, een Gilera Eco Citta bromfiets uit 2005.
  2. Sidecode 9: FD-679-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  3. Sidecode 10: F-679-DV, een Piaggio C38 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FD–679–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DD-679-V, een Hercules Saxonette bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GD-679-V, een zwarte Nissan Pixo personenauto uit 2011.
  3. Verandering op plek 2: FB-679-V, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: FF-679-V, een Italjet Mustang bromfiets uit 1973.
  5. Verandering op plek 3: FD-579-V, een Sym G5j bromfiets uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: FD-779-V, een Malaguti Stampo bromfiets uit 1973.
  7. Verandering op plek 4: FD-669-V, een Piaggio C44 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 4: FD-689-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: FD-678-V, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: FD-679-T, een Tomos Youngst r bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FD-679-X, een Kymco Agility50 bromfiets uit 2006.

Achterstevoren

Als je FD679V omdraait krijg je V976DF, een Mercedes-benz Sprinter bedrijfsauto uit 2017.

Meer kentekens met F, D en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 7 en 9 in FD679V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-05-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. 56-FGJ-1: Sym Hu05w
  2. DR-483-P: Piaggio C38
  3. DT-714-J: Kymco Agility50
  4. FF-759-T: Peugeot Ludix
  5. FG-122-S: Yamaha Sa19
  6. FG-352-S: Lbc Lbc50gy
  7. FG-488-T: Kymco Grand dink 50
  8. FG-591-D: Yiying Yy50qt-15
  9. FG-933-Z: Aprilia Tf
  10. FG-976-T: Derbi Senda R x-trem
  11. FH-029-N: Piaggio C25
  12. FH-048-B: Kymco Agility50
  13. FH-069-P: Peugeot Vivacity
  14. FH-279-G: Peugeot Vivacity
  15. FH-296-H: Pico Jl50qt-7
  16. FH-301-N: Sym G5j
  17. FH-304-N: Sym Hu05w
  18. FH-310-K: Sym Jet 50
  19. FH-345-N: Tomos Flexer
  20. FH-415-N: Keeway F-act
  21. FH-514-K: Piaggio C38
  22. FH-554-L: Piaggio C38
  23. FH-582-L: Piaggio C38
  24. FH-612-L: Aprilia Te
  25. FH-656-N: Peugeot Fight
  26. FH-759-N: Tomos A3
  27. FH-859-L: Peugeot Fight
  28. FH-884-K: Motormania Zn50qt-e
  29. FH-961-N: Piaggio C38
  30. FH-997-K: Piaggio C44

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.665 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.