FF-161-D FF-163-D

FF-162-D: Piaggio C38

FF-162-D Op deze pagina vind je alle informatie over FF–162–D, een ééncilinder Piaggio C38. Het is een brommer/scooter uit 2006.

Wat wil je doen met FF-162-D?

infoverkopentools

Specificaties van de FF-162-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model C38
Kenteken FF-162-D, FF–162–D, FF 162 D (gespeld: Ferdinand Ferdinand Één Zes Twee Dirk)
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*92/61*0125*06
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. tegen frameplaat onder zadel
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-01-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-12-2006 (bijna 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de FF162D

15-12-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
15-12-2006 Eerste toelating
12-01-2009 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio C38 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 102 kg
Massa rijklaar 109 kg
Wielbasis 129 cm
Technische maximale massa voertuig 290 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio C38 opvragen

Bijwerkdatum FF-162-D

De gegevens van deze Piaggio C38 met kenteken FF162D (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio C38?

Schadeverleden van de FF 162 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van FF162D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C38 (FF162D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van FF-162-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van FF162D uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 7: 16-FFD-2, een Solex 5000 bromfiets uit 1977.
  2. Sidecode 9: FF-162-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  3. Sidecode 10: F-162-FD, een Skyteam 04 bromfiets uit 2011.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FF–162–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DF-162-D, een Tomos A35-hda bromfiets uit 2005.
  2. Verandering op plek 1: GF-162-D, een zwarte Toyota Yaris Hybrid personenauto uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: FD-162-D, een N.s.u. - bromfiets uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: FG-162-D, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2002.
  5. Verandering op plek 3: FF-062-D, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: FF-362-D, een Solex - bromfiets uit 1973.
  7. Verandering op plek 4: FF-152-D, een Saxonette 529 bromfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 4: FF-182-D, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: FF-161-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: FF-163-D, een Piaggio C38 bromfiets uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: FF-162-B, een Yamaha Cs50z bromfiets uit 2006.
  12. Verandering op plek 6: FF-162-F, een Malaguti - bromfiets uit 1973.

Ezelsbruggetje

Om FF–162–D makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, F en D kun je de volgende woorden maken: fuifde en offday. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 6 en 2 met dat woord te combineren.

Achterstevoren

Als je FF162D omdraait krijg je D261FF, een Kymco People s bromfiets uit 2009.

Meer kentekens met F, F en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, F en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6 en 2 in FF162D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FFD-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-12-2006 (bijna 19 jaar geleden):
  1. 16-FST-6: Peugeot Ludix
  2. DR-408-P: Sym Hu05w
  3. DR-656-H: Cpi Jr
  4. DV-367-B: Tomos Flexer
  5. DV-368-B: Tomos Flexer
  6. DX-580-Z: Piaggio C38
  7. FB-486-P: Sym Jet 50
  8. FD-016-R: Try me 332b
  9. FD-052-T: Sym Hu05w
  10. FD-083-Z: Kymco Agility50
  11. FD-136-L: Yiying Yy50qt-6
  12. FD-445-Z: Yiying Aiyumo young
  13. FD-474-Z: Kymco Agility50
  14. FD-477-Z: Kymco Agility50
  15. FD-531-Z: Tomos Pack r
  16. FD-543-Z: Yamaha Sa14
  17. FD-545-Z: Yamaha Sa21
  18. FD-566-Z: Kymco Agility50
  19. FD-595-Z: Kymco Sa10
  20. FD-613-Z: Peugeot Vivacity
  21. FD-623-Z: Peugeot Ludix
  22. FF-084-D: Peugeot Ludix
  23. FF-138-B: Sym G5j
  24. FF-138-D: Yamaha Cs50m
  25. FF-142-B: Ligier Js28fd
  26. FF-180-B: Piaggio C38
  27. FF-580-B: Kymco Agility 50
  28. FF-617-B: Peugeot Ludix
  29. FF-648-B: Ligier Xtoo Max
  30. FF-995-D: Jiajue Jj50qt-8

Meer Piaggio C38 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio C38 bromfietsen

40.661 Piaggio C38 bromfietsen
Bekijk Piaggio C38 bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.